شرکت MSI از پنج مادربرد جدید سری 800 رونمایی کرد

شرکت MSI در جریان بازدید از کارخانه شنژن خود، از پنح مادربرد جدید سری 800 با طراحی منحصربه‌فرد و کانکتورهای مخفی رونمایی کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس اطلاعات منتشر شده، این 5 مادربرد جدید بخشی از پروژه صفر MSI به حساب می‌آیند، که سه مدل مبتنی بر پلتفرم اینتل و دو مدل […] نوشته شرکت MSI از پنج مادربرد جدید سری 800 رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
شرکت MSI از پنج مادربرد جدید سری 800 رونمایی کرد

شرکت MSI در جریان بازدید از کارخانه شنژن خود، از پنح مادربرد جدید سری 800 با طراحی منحصربه‌فرد و کانکتورهای مخفی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس اطلاعات منتشر شده، این 5 مادربرد جدید بخشی از پروژه صفر MSI به حساب می‌آیند، که سه مدل مبتنی بر پلتفرم اینتل و دو مدل مبتنی بر پلتفرم AMD خواهند بود.

اگرچه شرکت MSI به طور رسمی اعلام نکرده است که این مادربردها از چیپست‌های سری 800 اینتل و AMD استفاده خواهند کرد، اما احتمال آن بسیار قوی است، چرا که خط تولید فعلی مادربرد پروژه صفر شامل 2 مادربرد Intel Z790 و Intel B760 همراه با یک مادربرد AMD B650 می‌باشد.

اضافه شدن مادربردهای بیشتری از سری 700 اینتل یا سری 600 AMD به این خط تولید، از آنجایی که این سری‌ها در آستانه جایگزینی هستند، بعید به نظر می‌رسد.

در کنار مادربردهای جدید، این شرکت از کیس MAG PANO 110R PZ نیز رونمایی کرد. این کیس که جانشین مدل M100R PZ است، شباهت‌هایی با مدل قدیمی خود دارد.

به عنوان مثال می‌توان از شاسی R110 نام برد که مشابه شاسی R100 است، با این تفاوت که در قسمت بالایی سطحی صاف دارد، در حالی که در مدل قدیمی این قسمت شیب‌دار طراحی شده بود.

از پنج مادربرد جدید سری 800 شرکت MSI رونمایی شد

شرکت MSI هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سازگاری مادربردهای جدید با کیس‌های موجود پروژه صفر، همچنین قیمت و تاریخ عرضه آنها منتشر نکرده است.

با وجود این، با توجه به تأکید بر سهولت نصب، انتظار می‌رود که این 5 مادربرد جدید با کیس‌های قدیمی سازگاری داشته باشند.

از سویی انتظار می‌رود که مادربردهای سری 800 اینتل به همراه پردازنده‌های Arrow Lake در تاریخ از پیش اعلان شده (24 اکتبر) راه‌اندازی شوند، چرا که پردازنده‌های جدید اینتل به جای سوکت LGA1700 سری 700، از سوکت LGA1851 استفاده خواهند کرد.

شرکت MSI با معرفی مادربردهای جدید سری 800، گامی مهم در راستای ارائه راهکارهای نوین برای کاربران حرفه‌ای برداشته است.

این مادربردها با طراحی زیبا و امکانات پیشرفته، می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی باشند که به دنبال سیستم‌های قدرتمند، با ظاهری متفاوت هستند.

نوشته شرکت MSI از پنج مادربرد جدید سری 800 رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow