شرکت Valve سیاست عرضه کنسول دستی Steam Deck را تغییر می دهد

شرکت Valve تأیید کرده است که در راستای احترام به مشتریان و «منصفانه» نبودن عرضه‌ مدل‌های جدید با بهبودهای جزئی در فواصل کوتاه، نسخه‌ جدیدی از کنسول دستی Steam Deck را هر سال عرضه نخواهد کرد. به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، Lawrence Yang، یکی از طراحان دستگاه، در مصاحبه‌ای با Reviews.org اعلام […] نوشته شرکت Valve سیاست عرضه کنسول دستی Steam Deck را تغییر می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
شرکت Valve سیاست عرضه کنسول دستی Steam Deck را تغییر می دهد

شرکت Valve تأیید کرده است که در راستای احترام به مشتریان و «منصفانه» نبودن عرضه‌ مدل‌های جدید با بهبودهای جزئی در فواصل کوتاه، نسخه‌ جدیدی از کنسول دستی Steam Deck را هر سال عرضه نخواهد کرد.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از یوروگیمر، Lawrence Yang، یکی از طراحان دستگاه، در مصاحبه‌ای با Reviews.org اعلام کرد که شرکت ترجیح می‌دهد منتظر جهشی واقعی در فناوری پردازش باشد تا نسخه‌ جدیدی از کنسول دستی Steam Deck را عرضه کند، که عملکرد قابل‌ توجهی را بدون کاهش عمر باتری ارائه دهد.

منصفانه نبودن عرضه سالانه نسخه جدیدی از کنسول دستی Steam Deck!

اولین نسخه‌ Steam Deck در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و مدل OLED آن در سال ۲۰۲۳ به بازار آمد. با وجود این، شرکت Valve اعلام کرده است که نسل دوم این کنسول هنوز در مرحله‌ توسعه قرار دارد، چرا که فناوری مورد نیاز برای افزایش قابل توجه عملکرد و در عین حال حفظ میزان مصرف انرژی هنوز در دسترس نیست.

Yazan Aldehayyat، یکی دیگر از طراحان دستگاه، بیان کرد که هدف Valve ایجاد محصولی با عملکرد بهتر در همان سطح مصرف انرژی است، اما این تکنولوژی هنوز به اندازه‌ کافی پیشرفت نکرده است.

این رویکرد Valve در تضاد با شرکت‌هایی مانند سونی است، که به زودی نسخه‌ ارتقایافته‌ PS5 Pro را با بهبودهای جزئی مانند GPU قوی‌تر عرضه می‌کند، که برخی از منتقدان آن را تغییرات «جزئی» توصیف کرده‌اند.

نوشته شرکت Valve سیاست عرضه کنسول دستی Steam Deck را تغییر می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow