شرکت فناوری Nothing به تازگی خبر از توسعه نسل جدیدی از ایربادهای بی‌سیم داد

بر اساس اسناد منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات سنگاپور این ایربادهای جدید با نام “Ear Open” شناخته می‌شوند و ظاهراً از طراحی “گوش باز” بهره می‌برند. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، طراحی Open Ear به این معنی است که ایربادها به طور کامل داخل گوش قرار نمی‌گیرند و بخشی از آن‌ها در […] منبع خبر شرکت فناوری Nothing به تازگی خبر از توسعه نسل جدیدی از ایربادهای بی‌سیم داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
شرکت فناوری Nothing به تازگی خبر از توسعه نسل جدیدی از ایربادهای بی‌سیم داد

بر اساس اسناد منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات سنگاپور این ایربادهای جدید با نام “Ear Open” شناخته می‌شوند و ظاهراً از طراحی “گوش باز” بهره می‌برند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، طراحی Open Ear به این معنی است که ایربادها به طور کامل داخل گوش قرار نمی‌گیرند و بخشی از آن‌ها در خارج از گوش قرار می‌گیرد این طراحی به کاربران اجازه می‌دهد تا همزمان با گوش دادن به موسیقی از صداهای محیط اطراف خود نیز آگاه باشند. ایربادهای Nothing Ear Open از فناوری بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های مختلف استفاده خواهند کرد. شرکت Nothing برای تولید و توزیع این محصول جدید با شرکای قبلی خود همکاری داشته است. با توجه به این که محصول قبلی این شرکت با فناوری ChatGPT عرضه شده بود، احتمالا محصول جدید نیز از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود ایربادهای Nothing Ear Open در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شوند. طراحی جدید و ویژگی های این ایرباد می تواند تجریه کاربری را به طور چشمگیری بهبود دهد.

هنوز جزئیات دقیق تری از محصول جدید Nothing منتشر نشده است. بنابراین باید منتظر بود تا این شرکت محصول جدید را به طور رسمی رونمایی کند. این محصول جدید نشان می‌دهد که شرکت Nothing همچنان به توسعه محصولات نوآورانه و باکیفیت خود ادامه می‌دهد. شرکت Nothing با معرفی ایربادهای جدید خود یک بار دیگر نشان داده است که در زمینه طراحی و تولید محصولات صوتی بی‌سیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد انتظار می‌رود این محصول جدید با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شود و به یکی از محبوب‌ترین ایربادهای بازار تبدیل شود.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر شرکت فناوری Nothing به تازگی خبر از توسعه نسل جدیدی از ایربادهای بی‌سیم داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow