شیائومی 14T پرو با پردازنده دایمنسیتی 9300 پلاس در راه است

شرکت شیائومی در سال گذشته مدل‌های 13T و 13T پرو را در اواخر ماه سپتامبر معرفی کرد و اکنون انتظار می‌رود که جانشینان آن‌ها یعنی 14T و 14T پرو نیز در راه باشند. به تازگی اطلاعاتی از شیائومی 14T پرو در پایگاه داده بنچمارک Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه […]

۰۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
شیائومی 14T پرو با پردازنده دایمنسیتی 9300 پلاس در راه است

شرکت شیائومی در سال گذشته مدل‌های 13T و 13T پرو را در اواخر ماه سپتامبر معرفی کرد و اکنون انتظار می‌رود که جانشینان آن‌ها یعنی 14T و 14T پرو نیز در راه باشند. به تازگی اطلاعاتی از شیائومی 14T پرو در پایگاه داده بنچمارک Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس شرکت مدیاتک بهره خواهد برد.

انتخاب این پردازنده اصلاً نکته عجیبی نیست و در راستای نسل‌های قبلی این سری قرار دارد، چرا که شیائومی 13T پرو نیز از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس استفاده می‌کرد. نمونه اولیه شیائومی 14T پرو که در بنچمارک مورد ارزیابی قرار گرفته، دارای 12 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 14 بوده است. این گوشی توانسته امتیاز 9369 را در تست تک هسته‌ای و 26083 را در تست چند هسته‌ای کسب کند. با این حال، لازم به ذکر است که این تست‌ها با نسخه 4.4 از برنامه Geekbench برای اندروید انجام شده است و نتایج آن قابل مقایسه مستقیم با نسخه‌های جدیدتر 6 به بعد نیست.

اگر چه این گوشی تنها با شماره مدل خود در پایگاه داده Geekbench ثبت شده است، اما گواهینامه قبلی این مدل در اندونزی تأیید کرده است که این شماره مدل متعلق به شیائومی 14T پرو است.

شیائومی 14T پرو

به نظر می‌رسد که شیائومی 14T پرو بر اساس گوشی ردمی K70 اولترا که به تازگی معرفی شده و از همان تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس استفاده می‌کند، ساخته خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود تغییراتی در بخش دوربین ایجاد شود. یکی از این تغییرات، استفاده از برند لایکا برای دوربین‌های 14T پرو است. همچنین، ممکن است تفاوت‌هایی نیز در سنسورهای دوربین وجود داشته باشد.

با توجه به اطلاعات فعلی، هنوز جزئیات بیشتری درباره شیائومی 14T پرو منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بعدی در این زمینه باشیم.

با توجه به استفاده از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس و احتمال همکاری با لایکا در بخش دوربین، انتظار می‌رود که شیائومی 14T پرو یک گوشی پرچمدار میان‌رده بسیار جذاب باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow