شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی تلفن همراه است

شیائومی پیش از این نخستین تولید کننده گوشی موبایل با شارژ سیم ۲۰۰ واتی بوده است. اکنون این شرکت قصد دارد یک گوشی تلفن همراه با ظرفیت باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تولید کند که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارشی که […] منبع خبر شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی تلفن همراه است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  5
شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی تلفن همراه است

شیائومی پیش از این نخستین تولید کننده گوشی موبایل با شارژ سیم ۲۰۰ واتی بوده است. اکنون این شرکت قصد دارد یک گوشی تلفن همراه با ظرفیت باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تولید کند که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است شیائومی قصد دارد با تغییر رویه به جای تمرکز روی افزایش سرعت شارژ ظرفیت باتری گوشی‌ها را افزایش دهد. طبق اعلان یک منبع معتبر به نام دیجیتال چت استیشن در ویبو شیائومی اکنون به دنبال ساخت یک باتری غول پیکر با ظرفیت ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ ۱۰۰ واتی است. همچنین قرار است یک نمونه دیگر با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز بررسی شود.

بررسی‌های مربوط به ظرفیت سرعت شارژ و زمان لازم برای شارژ کامل این باتری‌ها با حداکثر توان در پارک علوم و فناوری نانجینگ در چین در حال انجام است. در حال حاضر گوشی‌های موبایل جدید مانند ویوو مدل ایکس فولد ۳ مجهز به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۸۰ واتی هستند. طبق بررسی‌های شیائومی انواع مدل‌های گوشی‌های ساخته شده توسط این شرکت بین ۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارای زمان لازم ۱۸ دقیقه تا ۶۳ دقیقه برای تکمیل ظرفیت باتری هستند.

البته شیائومی تنها شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند علاقمند به ساخت باتری‌های با ظرفیت بیشتر نیست. زیرا دیگر کمپانی‌ها نظیر ویوو، وان پلاس، اوپو، ریلمی و آنر نیز به دنبال ساخت گوشی‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی باتری سیلیکون کربن هستند. تکنولوژی باتری سیلیکون کربن باعث ایجاد چگالی انرژی بیشتر در باتری‌های متداول خواهد شد. در حالی که اندازه آن کاملاً برابر باتری‌های کنونی است. البته سریع‌تر از باتری‌های معمولی شارژ نخواهند شد. به عنوان مثال وان پلاس ایس ۳ پرو با باتری ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع خبر شیائومی در حال توسعه باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوشی تلفن همراه است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow