صرافی OKX توکن داگز را لیست می‌کند

صرافی اوکی‌اکس (OKX) با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که امکان معاملات آنی توکن داگز را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، امروز، ۱۴ اگوست (۲۴ مرداد)، صرافی اوکی‌ایکس امکان واریز توکن داگز (DOGS) را دراختیار کاربران قرار داد. از قرار معلوم در ۲۰ اگوست (۳۰ مرداد) نیز قرار است رویداد حراج آزاد این توکن... نوشته صرافی OKX توکن داگز را لیست می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
صرافی OKX توکن داگز را لیست می‌کند

صرافی اوکی‌اکس (OKX) با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که امکان معاملات آنی توکن داگز را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، امروز، ۱۴ اگوست (۲۴ مرداد)، صرافی اوکی‌ایکس امکان واریز توکن داگز (DOGS) را دراختیار کاربران قرار داد. از قرار معلوم در ۲۰ اگوست (۳۰ مرداد) نیز قرار است رویداد حراج آزاد این توکن برگزار شود.

کریپتوتایمز می‌نویسد که معاملات آنی جفت‌ارز داگز/تتر در ۲۰ آگوست ساعت ۱۲ ظهر به‌وقت UTC آغاز می‌شود. برداشت توکن داگز نیز در ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) از ساعت ۱۰ صبح به‌وقت UTC در‌اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

توکن داگز در OKX لیست می‌شود

داگز یکی از میم‌کوین‌های نوپایی است که با الهام از طرح‌‌واره‌ی نقاشی‌شده به‌دست بنیان‌گذار تلگرام، پاول دوروف، طراحی و راه‌اندازی شده است. قرار است صرافی اوکی‌ایکس معاملات آتی پیش‌ از عرضه توکن داگز را نیز در ۱۹ اگوست (۲۹ مرداد) ساعت ۱۲ ظهر به‌وقت UTC باز کند.

با اینکه صرافی اوکی‌اکس برای فهرست توکن داگز پیش‌قدم شده است، شایعات از استقبال صرافی بایننس از این میم‌کوین خبر می‌دهند. بااین‌حال، در‌حال‌حاضر بایننس اطلاعیه‌ای دال بر فهرست‌کردن داگز منتشر نکرده است؛ اما بسیاری مشتاقانه منتظرند ببینید آیا این صرافی پا جای پای اوکی‌اکس می‌گذارد یا نه.

نوشته صرافی OKX توکن داگز را لیست می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow