ضرر هنگفت بازی Suicide Squad به شرکت برادران وارنر

شرکت Warner Bros. Discovery در گزارش مالی جدید خود از کاهش ۴۱ درصدی درآمدهای بخش بازی‌های ویدئویی خود خبر داد. به گزارش تکناک، دلیل اصلی این افت شدید، عملکرد ناامیدکننده بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بوده است. به نقل از یوروگیمر این بازی که توسط استودیوی Rocksteady توسعه یافته بود و به دلیل... نوشته ضرر هنگفت بازی Suicide Squad به شرکت برادران وارنر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
ضرر هنگفت بازی Suicide Squad به شرکت برادران وارنر

شرکت Warner Bros. Discovery در گزارش مالی جدید خود از کاهش ۴۱ درصدی درآمدهای بخش بازی‌های ویدئویی خود خبر داد.

به گزارش تکناک، دلیل اصلی این افت شدید، عملکرد ناامیدکننده بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بوده است.

به نقل از یوروگیمر این بازی که توسط استودیوی Rocksteady توسعه یافته بود و به دلیل موفقیت‌های قبلی این استودیو در سری بازی‌های Batman Arkham انتظارات زیادی از آن می‌رفت، نتوانست انتظارات را برآورده کند و هم از نظر نقدها و هم از نظر فروش شکست خورد.

این بازی نتوانست به موفقیت مالی دست یابد و به شرکت برادران وارنر ضرری معادل ۲۰۰ میلیون دلار وارد کرد. این وضعیت به شدت با سال گذشته که شرکت موفقیت چشمگیری با بازی Hogwarts Legacy داشت و بیش از ۲۴ میلیون نسخه از آن به فروش رفت، تفاوت دارد.

کاهش درآمد نشان‌دهنده نه تنها عملکرد ضعیف Suicide Squad است، بلکه چالش‌هایی را که Warner Bros در حفظ موفقیت مستمر در بازار رقابتی بازی‌های ویدئویی با آن مواجه است، برجسته می‌کند.

شرکت Warner Bros. Discovery در گزارش مالی جدید خود از کاهش ۴۱ درصدی درآمدهای بخش بازی‌های ویدئویی خود خبر داد. دلیل اصلی این افت شدید، عملکرد ناامیدکننده بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بوده است.

به دنبال این ضررها، برادران وارنر به دنبال تغییر استراتژی به سمت بازی‌های رایگان (free-to-play) و پروژه‌های جدید مانند بازی Wonder Woman است.

این تغییر رویکرد به عنوان راهکاری برای تثبیت بخش بازی‌های شرکت در نظر گرفته شده است، بخشی که به طور فزاینده‌ای وابسته به موفقیت یا شکست عناوین بزرگ شده است.

نوشته ضرر هنگفت بازی Suicide Squad به شرکت برادران وارنر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow