ضرر ۳۰۰ میلیون دلاری Warner Bros از دو بازی در سال ۲۰۲۴

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League به جرات یکی از بدترین عناوین منتشرشده سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید. این بازی نه تنها باعث ناامیدی طرفداران شد، بلکه به یک ضرر بزرگ برای Warner Bros تبدیل شد. این شرکت اعلام کرده است که این بازی عامل اصلی ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری‌اش در امسال بوده است. […] نوشته ضرر ۳۰۰ میلیون دلاری Warner Bros از دو بازی در سال ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
ضرر ۳۰۰ میلیون دلاری Warner Bros از دو بازی در سال ۲۰۲۴

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League به جرات یکی از بدترین عناوین منتشرشده سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید. این بازی نه تنها باعث ناامیدی طرفداران شد، بلکه به یک ضرر بزرگ برای Warner Bros تبدیل شد. این شرکت اعلام کرده است که این بازی عامل اصلی ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری‌اش در امسال بوده است.

به گزارش تکناک، در گزارش مالی قبلی، بخش بازی‌های این شرکت کاهش ۴۱ درصدی درآمد نسبت به سال گذشته را نشان داد که عمدتاً به دلیل عملکرد ضعیف Suicide Squad بود. اما در گزارش مالی اخیر، دیوید زسلاو، مدیرعامل Warner Bros، اعلام کرد که MultiVersus نیز فروش پایین‌تر از حد انتظار داشته و منجر به چنین ضرر بزرگی شده است.

در مجموع، با ترکیب ضررهای این دو بازی، Warner Bros در سال ۲۰۲۴ متحمل ۳۰۰ میلیون دلار ضرر شده است.

شرکت Warner Bros اعلام کرده است که بازی Suicide Squad عامل اصلی ضرر 200 میلیون دلاری‌اش در امسال بوده است.

به عقیده Tech4Gamers ناشران و توسعه‌دهندگان همیشه باید به خواسته‌های گیمرها گوش بدهند، زیرا آن‌ها خریداران و کاربران نهایی بازی‌ها هستند. نادیده گرفتن نظرات آن‌ها تنها به شکست‌های بیشتر منجر می‌شود.

WB Games قبلاً اذعان کرده بود که Suicide Squad ضعیف عمل کرده و ۲۰۰ میلیون دلار ضرر به شرکت وارد کرده که مبلغ قابل توجهی است. همچنین، اکنون ضرر ناشی از MultiVersus نیز اعلام شده که مجموع خسارات را به ۳۰۰ میلیون دلار رسانده است.

یکی از این ضررها در ماه اوت و دیگری به تازگی اعلام شد که نشان‌دهنده زیان بزرگی برای این شرکت در امسال است. این میزان ضرر برای یک شرکت بازی‌سازی عادی نیست، اما امسال به دلیل اتفاقات مشابه زیادی، سال خوبی برای صنعت بازی نبوده است.

از جمله مثال‌های دیگر می‌توان به Skull and Bones و Concord اشاره کرد. Skull and Bones پس از دوره توسعه بسیار طولانی، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و Concord نیز مدت کوتاهی پس از عرضه از تمام فروشگاه‌های دیجیتالی و فیزیکی حذف شد. Concord طبق گزارش‌ها بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای PlayStation هزینه در بر داشته و به تعطیلی استودیو سازنده‌اش انجامید.

نوشته ضرر ۳۰۰ میلیون دلاری Warner Bros از دو بازی در سال ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow