عرضه ابزار جدید Radar توسط شرکت X برای مشترکان +Premium

شرکت ایکس (X) به تازگی یک ابزار جست‌وجوی جدید و پیشرفته به نام Radar را برای کاربران +Premium عرضه کرده است. به گزارش تک‌ناک، این ابزار جست‌وجو که به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج جست‌وجو را به صورت بلادرنگ و لحظه‌ای دریافت کنند، از روز دوشنبه به‌ طور رسمی در دسترس مشترکان سطح +Premium پلتفرم […] نوشته عرضه ابزار جدید Radar توسط شرکت X برای مشترکان +Premium اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
عرضه ابزار جدید Radar توسط شرکت X برای مشترکان +Premium

شرکت ایکس (X) به تازگی یک ابزار جست‌وجوی جدید و پیشرفته به نام Radar را برای کاربران +Premium عرضه کرده است.

به گزارش تک‌ناک، این ابزار جست‌وجو که به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج جست‌وجو را به صورت بلادرنگ و لحظه‌ای دریافت کنند، از روز دوشنبه به‌ طور رسمی در دسترس مشترکان سطح +Premium پلتفرم ایکس قرار گرفت.

ابزار جدید Radar به کاربران این امکان را می‌دهد تا از روندهای جدید و گفت‌وگوهای در حال وقوع روی پلتفرم مطلع شوند و از اولین افرادی باشند که این روندها را شناسایی می‌کنند.

تک‌کرانچ می‌نویسد این ابزار که پیش‌تر با نام Insights شناخته می‌شد، ابتدا برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه شده بود. Insights به بازاریابان این امکان را می‌داد تا موضوعات پرطرفدار را دنبال، کلیدواژه‌ها را تحلیل و فعالیت‌ها را به صورت لحظه‌ای مشاهده و فیلتر کنند.

همچنین این ابزار قابلیت ردیابی سرعت گفت‌وگوها را داشت که به بازاریابان کمک می‌کرد تا زمان مناسب برای ارسال پست و دستیابی به مخاطب هدف خود را برنامه‌ریزی کنند.

ابزار جدید جست‌وجوی Radar شرکت X عرضه شد

با وجود مزایای فراوان این ابزار، قیمت آن (که برای کاربران تجاری ۱۰۰۰ دلار در ماه یا ۸۳۳.۳۳ دلار در صورت پرداخت سالانه بود) بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک‌تر را از استفاده از آن باز می‌داشت.

اما اکنون شرکت X با تغییر نام این ابزار به Radar، تصمیم دارد آن را در دسترس مشترکان +Premium قرار دهد. این دسته از مشترکان که با پرداخت ماهانه ۱۶ دلار یا سالانه ۱۶۸ دلار به نسخه وب این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند، علاوه بر ویژگی‌هایی مانند: نشان تأیید و قابلیت ویرایش پست، از تجربه‌ای بدون تبلیغات نیز بهره‌مند می‌شوند.

در بیانیه‌ای که شرکت X در روز دوشنبه منتشر کرد، اعلام شد که نسخه اولیه Radar در حال حاضر برای تعداد محدودی از مشترکان منتخب فعال شده است و به‌روزرسانی‌های بیشتری در آینده برای آن عرضه خواهد شد. برخی از کاربران زودتر از موعد از ورود این ابزار مطلع شدند و آن را به عنوان یک ابزار جست‌وجوی قدرتمندتر معرفی کرده بودند.

نوشته عرضه ابزار جدید Radar توسط شرکت X برای مشترکان +Premium اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow