عقب‌گرد بیت کوین به سطوح پایین‌تر هنوز پایان نیافته است

تحلیلگران بر این باورند که فشار نزولی فزاینده بر بازار معاملات آپشن (اختیار معامله)‌ بیت کوین ممکن است این رمزارز را به سطوح قیمتی پایین‌تر بکشاند. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین صبح امروز، ۳۰ جولای (۹ مرداد)، برای لحظاتی کوتاه از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرد و سپس باردیگر به محدوده‌ی ۶۶ هزار دلار بازگشت.... نوشته عقب‌گرد بیت کوین به سطوح پایین‌تر هنوز پایان نیافته است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
عقب‌گرد بیت کوین به سطوح پایین‌تر هنوز پایان نیافته است

تحلیلگران بر این باورند که فشار نزولی فزاینده بر بازار معاملات آپشن (اختیار معامله)‌ بیت کوین ممکن است این رمزارز را به سطوح قیمتی پایین‌تر بکشاند.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین صبح امروز، ۳۰ جولای (۹ مرداد)، برای لحظاتی کوتاه از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرد و سپس باردیگر به محدوده‌ی ۶۶ هزار دلار بازگشت. باوجود‌این، تحلیلگران بر این باورند که موج نزولی بیت کوین فروکش نکرده است و احتمال دارد این رمزارز بیش‌از‌این عقب‌نشینی کند.

کریپتوپوتیتو می‌نویسد که مطابق آخرین گزارش‌های تحلیلی، بخشی از کاهش قیمت بیت کوین از فشار نزولی فراوانی نشئت می‌گیرد که بر بازار معاملات آپشن این رمزارز وارد می‌آید.

پس از انصراف جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ایالات متحده و سخنان آتشین دونالد ترامپ در حمایت از بیت کوین، باردیگر بازار رمزارزها درگیر موجی از نوسان‌های نابهنگام شده است. این تلاطم‌ها باعث شده است تا نوسان‌های حاشیه‌ای در قراردادهای اختیار معامله بیت کوین به بیشترین حد خود در چهار ماهه‌ی اخیر برسد.

احتمال عقبگرد بیشتر بیت کوین به سطوح پایین‌تر

چند روز پیش، بیت کوین برای مدت کوتاهی به محدوده‌ی قیمتی ۶۴ هزار دلار سقوط کرد؛ اما سیر صعودی خود را از سر گرفت و توانست تا چند روز روی مدار رشد باقی بماند. درادامه، این رمزارز در محدوده‌ی قیمتی ۶۸ تا ۶۹ هزار با سد مقاومتی مستحکمی روبه‌رو شد و نتوانست از آن عبور کند.

هم‌اکنون و در لحظه‌ی نگارش این خبر، هر واحد بیت کوین با قیمت ۶۶,۴۲۸ دلار معامله می‌شود و درمقایسه‌با شبانه‌روز گذشته، افتی ۴ درصدی را تجربه کرده است.

نوشته عقب‌گرد بیت کوین به سطوح پایین‌تر هنوز پایان نیافته است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow