عملکرد خیره کننده شیائومی 15 در تست‌های گیمینگ پیش از عرضه

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی سری شیائومی 15 و با توجه به اینکه این گوشی‌ها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند بود، شیائومی قصد دارد در دنیای گیمینگ موبایل حضور پررنگی داشته باشد. اخیراً تست‌های اولیه عملکرد این سری توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده که نشان دهنده قدرت […]

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  5
عملکرد خیره کننده شیائومی 15 در تست‌های گیمینگ پیش از عرضه

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی سری شیائومی 15 و با توجه به اینکه این گوشی‌ها به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهند بود، شیائومی قصد دارد در دنیای گیمینگ موبایل حضور پررنگی داشته باشد. اخیراً تست‌های اولیه عملکرد این سری توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده که نشان دهنده قدرت و توانایی‌های سری شیائومی 15 در بازی‌های مختلف است. با دیجی رو همراه باشید.

اولین گوشی‌ها با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با تراشه اسنپدراگون 8 الیت وارد بازار می‌شوند. این تراشه که از جدیدترین فناوری‌های کوالکام بهره می‌برد، نه تنها به بهبود عملکرد پردازشی کمک می‌کند، بلکه در بازی‌های سنگین نیز نتایج قابل‌توجهی را به نمایش می‌گذارد.

در یکی از تست‌ها، گوشی شیائومی 15 با بازی Genshin Impact در تنظیمات حداکثری، موفق به ثبت میانگین نرخ فریم 59.9 فریم بر ثانیه شد. نکته جالب این است که مصرف انرژی تراشه در این بازی از 4 وات تجاوز نکرد و دمای آن در بالاترین حالت به 39 درجه سانتی‌گراد رسید. این امر نشان می‌دهد که اسنپدراگون 8 الیت با مصرف انرژی کمتر و عملکرد بهتر نسبت به تراشه دایمنسیتی 9400 می‌تواند برنده این نسل از پردازنده‌های موبایلی باشد.


بیشتر بخوانید:


شیائومی 15

نتایج تست بازی‌های Honor of Kings و Honkai: Star Rail

علاوه بر Genshin Impact، سری شیائومی 15 در بازی Honor of Kings نیز عملکرد چشمگیری داشته است. در این بازی، گوشی شیائومی 15 پرو موفق به ثبت میانگین 119.8 فریم بر ثانیه شد. مصرف انرژی در این تست 3.65 وات بود و حداکثر دما نیز به 37.9 درجه سانتی‌گراد رسید. این ارقام نشان دهنده آن است که گوشی شیائومی 15 پرو در حین اجرای بازی‌های سنگین، می‌تواند عملکرد بالا را با مصرف انرژی بهینه و تولید حرارت کم ترکیب کند.

در تست بازی Honkai: Star Rail، شیائومی 15 توانست میانگین 59.8 فریم بر ثانیه را با مصرف انرژی 4.53 وات و دمایی متوسطی به ثبت برساند که نشان می‌دهد این گوشی از پس بازی‌های جدید و گرافیکی نیز به خوبی بر می‌آید.

تست 3D Mark Steel Nomad و امتیاز حیرت‌انگیز در Geekbench

علاوه بر بازی‌های مختلف، گوشی شیائومی 15 همچنین در تست 3D Mark Steel Nomad نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست امتیاز 2,530 را با میانگین نرخ فریم 18.7 فریم بر ثانیه کسب کند. این امتیاز، حتی از نتایج آیفون 15 پرو نیز بالاتر است و نشان می‌دهد که سری شیائومی 15، حداقل از نظر پردازش گرافیکی، قادر به رقابت با دستگاه‌های پیشرفته اپل می‌باشد.

شیائومی 15

در یک تست دیگر، شیائومی 15 در Geekbench موفق به کسب امتیاز 3,180 در حالت تک هسته‌ای و امتیاز 10,058 در حالت چند هسته‌ای شد که این نتایج بسیار بالا نشان دهنده قدرت و کارایی چشمگیر این گوشی در امور پردازشی است.

نتیجه‌گیری: شیائومی 15، رقیبی جدی در دنیای گیمینگ موبایل

تست‌های اولیه نشان می‌دهند که سری شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی‌ها و تست‌های گرافیکی دارد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرها و علاقه‌مندان به گوشی‌های قدرتمند باشد. این دستگاه‌ها با مصرف بهینه انرژی، دمای پایین و عملکرد عالی در بازی‌های سنگین، انتخابی جذاب برای کسانی هستند که به دنبال تجربه‌ای بی‌نقص در دنیای گیمینگ موبایل هستند.

سری شیائومی 15 با نتایج فوق‌العاده خود در تست‌های گیمینگ، نوید دهنده محصولی پیشرفته و قدرتمند است که می‌تواند انتظارات بالای کاربران را برآورده کند و به یکی از پرچمدارهای معتبر و محبوب بازار تبدیل شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow