عینک ری‌بن متا امکان آپلود مستقیم استوری‌‌های فیسبوک را فراهم کرد

با نصب جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار روی عینک هوشمند ری‌بن متا، کاربران می‌توانند بدون نیاز به استفاده از دست، استوری‌های اینستاگرام خود را در فیسبوک به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، به‌روزرسانی جدیدی برای عینک هوشمند ری‌بن متا (Ray-Ban Meta) منتشر شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون دخالت دست استوری‌ها را نه‌تنها در اینستاگرام، بلکه... نوشته عینک ری‌بن متا امکان آپلود مستقیم استوری‌‌های فیسبوک را فراهم کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  3
عینک ری‌بن متا امکان آپلود مستقیم استوری‌‌های فیسبوک را فراهم کرد

با نصب جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار روی عینک هوشمند ری‌بن متا، کاربران می‌توانند بدون نیاز به استفاده از دست، استوری‌های اینستاگرام خود را در فیسبوک به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌روزرسانی جدیدی برای عینک هوشمند ری‌بن متا (Ray-Ban Meta) منتشر شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون دخالت دست استوری‌ها را نه‌تنها در اینستاگرام، بلکه در فیسبوک آپلود کنند. پیش‌از‌این، این ویژگی مختص اینستاگرام بود و کاربران می‌توانستند استوری‌ها را از‌طریق دستورهای صوتی به زبان انگلیسی به‌اشتراک بگذارند.

نئووین می‌نویسد که نسخه‌ی نرم‌افزاری ۸.۰ عینک هوشمند ری‌بن متا اکنون برای دانلود و نصب در‌دسترس است. طبق تغییرات رسمی، کاربران انگلیسی‌زبان اکنون می‌توانند بدون نیاز به دست، عکس‌ها و ویدئوها را در استوری فیسبوک به‌اشتراک بگذارند.

نسخه نرم‌افزاری ۸.۰ عینک ری‌بن متا

این به‌روزرسانی پشتیبانی از دو دستور صوتی روی عینک هوشمند ری‌بن متا را معرفی می‌کند:

  • Hey Meta, share a photo to my Facebook Story
  • Hey Meta, share my last photo to Facebook

با استفاده از دستور اول، عینک هوشمند ری‌بن متا بلافاصله با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خود عکس می‌گیرد و آن را مستقیم در فیسبوک منتشر می‌کند. دستور دوم نیز جدیدترین عکس گرفته‌شده را به استوری فیسبوک اضافه می‌کند.

برای بهره‌مندی کامل از تمام امکانات عینک هوشمند ری‌بن متا و تجربه‌ی واقعیت افزوده‌ی بی‌نظیر، کاربران باید جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن‌های متا ویو و فیسبوک را نصب و نرم‌افزار عینک را به نسخه‌ی ۸.۰ به‌روزرسانی کنند. سپس، به تنظیمات برنامه‌ی متا ویو > ارتباطات مراجعه و حساب‌های فیسبوک یا اینستاگرام خود را برای فعال‌کردن اشتراک‌گذاری بدون دست متصل کنند.

متا در ماه ژوئن، قابلیت ضبط ویدئو حداکثر سه دقیقه‌ای را به عینک هوشمند ری‌بن متا اضافه کرد. این به‌روزرسانی محدودیت قبلی یک دقیقه‌ای را افزایش داد. با وجود لغو برنامه‌های اعلام‌شده برای هدست واقعیت ترکیبی حرفه‌ای مشابه اپل ویژن پرو، شایعات جدید حاکی از آن است که متا در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی نسخه‌ی اقتصادی‌تر Meta Quest 3 است. این نسخه ممکن است بدون کنترلر عرضه شود و در ماه سپتامبر کنترلر آن جداگانه برای خرید دردسترس قرار گیرد.

نوشته عینک ری‌بن متا امکان آپلود مستقیم استوری‌‌های فیسبوک را فراهم کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow