فضانورد مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در بیمارستان بستری شد

به دنبال فرود موفقیت‌آمیز مأموریت SpaceX Crew-8، یکی از فضانوردان تحت نظارت پزشکی قرار گرفت، در حالی که سایرین به سلامت به هوستون بازگشتند. به گزارش تک‌ناک، پس از فرود ایمن به زمین به عنوان بخشی از مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در جمعه، فضانوردان ناسا متیو دومینیک، مایکل بارات، ژانت اپس، همچنین فضانورد روسکاسموس، الکساندر […] نوشته فضانورد مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در بیمارستان بستری شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
فضانورد مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در بیمارستان بستری شد

به دنبال فرود موفقیت‌آمیز مأموریت SpaceX Crew-8، یکی از فضانوردان تحت نظارت پزشکی قرار گرفت، در حالی که سایرین به سلامت به هوستون بازگشتند.

به گزارش تک‌ناک، پس از فرود ایمن به زمین به عنوان بخشی از مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در جمعه، فضانوردان ناسا متیو دومینیک، مایکل بارات، ژانت اپس، همچنین فضانورد روسکاسموس، الکساندر گربنکین، همگی برای ارزیابی پزشکی به مرکز پزشکی Ascension Sacred Heart در پنساکولا، فلوریدا منتقل شدند.

پس از ارزیابی‌ها در بیمارستان، سه نفر از اعضای خدمه ترخیص شدند و به مرکز فضایی جانسون ناسا در هوستون بازگشتند.

بستری شدن فضانورد مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در بیمارستان

یکی از فضانوردان به عنوان یک اقدام احتیاطی همچنان تحت نظارت باقی ماند و پس از یک شب اقامت در مرکز پزشکی Ascension Sacred Heart در پنساکولا، فلوریدا، در سلامت کامل ترخیص شد و روز شنبه به مرکز فضایی جانسون ناسا در هوستون بازگشت.

ناسا به منظور احترام به حریم خصوصی فضانورد، جزئیات بیشتری درباره وضعیت یا هویت فرد مورد نظر ارائه نکرده است.

در طی بازگشت به زمین، فضاپیمای SpaceX Dragon یک ورود و فرود عادی را انجام داد و بازیابی خدمه و فضاپیما بدون حادثه انجام شد. در طول ارزیابی‌های معمول پزشکی روی کشتی بازیابی، به دلیل احتیاط بیشتر، ارزیابی‌های اضافی اعضای خدمه درخواست شد.

اعضای خدمه Crew-8 با فضاپیمای Dragon خود نزدیک پنساکولا، فلوریدا، فرود آمدند و مأموریت ۲۳۵ روزه خود را به پایان رساندند که ۲۳۲ روز آن را در ایستگاه فضایی بین‌المللی به انجام تحقیقات علمی گذراندند.

نوشته فضانورد مأموریت SpaceX Crew-8 ناسا در بیمارستان بستری شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow