فضانوردان ناسا تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند

در تاریخ اول اکتبر، فضانوردان ناسا، سونی ویلیامز و بوچ ویلور، همراه با نیک هاگ، فضانورد جدید ناسا، تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند. این فضانوردان، لباس‌های فضایی مخصوص کپسول دراگون اسپیس ایکس را پوشیده و به بررسی عملکرد آنها و تنظیمات ایمنی پرداختند. به گزارش سرویس اخبار نجوم رسانه فناوری تکنا،، […] منبع خبر فضانوردان ناسا تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
فضانوردان ناسا تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند

در تاریخ اول اکتبر، فضانوردان ناسا، سونی ویلیامز و بوچ ویلور، همراه با نیک هاگ، فضانورد جدید ناسا، تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند. این فضانوردان، لباس‌های فضایی مخصوص کپسول دراگون اسپیس ایکس را پوشیده و به بررسی عملکرد آنها و تنظیمات ایمنی پرداختند.

به گزارش سرویس اخبار نجوم رسانه فناوری تکنا،، تمرینات اضطراری در داخل کپسول دراگون متصل به ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام شد تا فضانوردان برای هرگونه شرایط غیرمنتظره آماده باشند. ویلیامز و ویلور که قبلاً با فضاپیمای بوئینگ استارلاینر به ایستگاه فضایی آمده بودند، قرار است در ماه فوریه همراه با هاگ و یک فضانورد روس، با استفاده از کپسول دراگون به زمین بازگردند.

در همین حال، چهار فضانورد دیگر که در ماه مارس به ایستگاه فضایی پیوسته بودند، به انجام تحقیقات علمی مختلف مشغول هستند. این فضانوردان در حال انجام آزمایش‌هایی در زمینه فیزیک، زیست‌شناسی و علوم فضایی هستند تا به پیشرفت دانش بشر در این زمینه کمک کنند. یکی از این آزمایش‌ها، بررسی اثرات بی‌وزنی بر بدن انسان و توسعه فناوری‌های جدید برای حمایت از فضانوردان در ماموریت‌های طولانی‌مدت است.

علاوه بر این، تمام اعضای خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی به طور مرتب تمرینات آمادگی برای شرایط اضطراری را انجام می‌دهند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، بتوانند به سرعت و به صورت هماهنگ اقدام کنند. این تمرینات شامل آشنایی با تجهیزات ایمنی، روش‌های اطفاء حریق و همچنین روش‌های تخلیه ایستگاه در شرایط مختلف است.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر فضانوردان ناسا تمرینات آمادگی برای بازگشت به زمین را آغاز کردند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow