فیسبوک برنامه جدیدی برای کسب درآمد سازندگان محتوا معرفی کرد

شرکت فیسبوک سیستم جدیدی برای کمک به سازندگان محتوا به‌منظور کسب درآمد از فعالیت‌هایشان در این پلتفرم راه‌اندازی کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، فیسبوک نسخه‌ی بتای برنامه‌ی جدید کسب درآمد از محتوا را رونمایی کرد. این برنامه به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا از‌طریق پلتفرم فیسبوک درآمد کسب کنند. برنامه‌ی جدید برنامه‌های موجود شامل تبلیغات درون‌ویدئویی […] نوشته فیسبوک برنامه جدیدی برای کسب درآمد سازندگان محتوا معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  2
فیسبوک برنامه جدیدی برای کسب درآمد سازندگان محتوا معرفی کرد

شرکت فیسبوک سیستم جدیدی برای کمک به سازندگان محتوا به‌منظور کسب درآمد از فعالیت‌هایشان در این پلتفرم راه‌اندازی کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، فیسبوک نسخه‌ی بتای برنامه‌ی جدید کسب درآمد از محتوا را رونمایی کرد. این برنامه به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا از‌طریق پلتفرم فیسبوک درآمد کسب کنند. برنامه‌ی جدید برنامه‌های موجود شامل تبلیغات درون‌ویدئویی و تبلیغات روی ریلز و پاداش‌های عملکرد را در پلتفرمی یکپارچه ادغام می‌کند.

نئووین می‌نویسد که با استفاده از این ابزار جدید، سازندگان محتوا می‌توانند از انواع مختلف پست‌ها، ازجمله ریلز، ویدئوهای طولانی، عکس‌ها و حتی پست‌های متنی، درآمد کسب کنند. روش محاسبه درآمد نیز تغییری نکرده است و همچنان براساس تعامل، بازدید و پخش محتوا در فیسبوک تعیین می‌شود.

شرکت متا (فیسبوک) با ارسال دعوت‌نامه به یک‌میلیون نفر خالق محتوا در پلتفرم خود، روند جذب کاربران برای برنامه‌ی جدیدش را آغاز کرده است. این برنامه که در ماه‌های آینده گسترش خواهد یافت، از‌طریق کانال‌های رسمی درون‌برنامه‌ای مانند اپلیکیشن فیسبوک و متا بیزنس سوئیت و داشبورد حرفه‌ای، به سازندگان دعوت‌نامه ارسال می‌کند. سازندگانی که به پیوستن به این برنامه آزمایشی تمایل دارند، می‌توانند در فهرست انتظار ثبت‌نام کنند.

فیسبوک با ایجاد تسهیلاتی جدید، امکان پیگیری یکپارچه درآمد سازندگان محتوا را فراهم کرده است. برگه‌ی Insights جدید در داشبورد حرفه‌ای و Meta Business Suite، درآمد حاصل از قالب‌های مختلف محتوا را به‌صورت جامع نمایش می‌دهد.

پس از پایان دوره‌ی آزمایشی برنامه‌ی کسب درآمد از محتوا در فیسبوک، این پلتفرم برنامه‌های تبلیغاتی فعلی خود مانند تبلیغات روی ریلز و تبلیغات درون‌ویدئویی و پاداش‌های عملکرد را متوقف خواهد کرد.

این برنامه‌ی ساده درآمدزایی سازندگان در فیسبوک را راحت‌تر کرده است. با امکانات متنوع برای تولید محتوا و روشی یکپارچه، فیسبوک به سازندگان کمک می‌کند تا از محتوا و تعامل با مخاطبان درآمد کسب کنند.

دراین‌میان، اینستاگرام نیز به سازندگان محتوا امکانات متنوعی برای کسب درآمد می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید ازطریق اشتراک‌های پولی، دریافت هدایا از طرفداران، همکاری با برندها و روش‌های دیگر درآمد کسب کنید.

نوشته فیسبوک برنامه جدیدی برای کسب درآمد سازندگان محتوا معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow