قابلیت Circle to Search در نسخه دسکتاپ کروم عرضه می‌شود

گوگل قصد دارد در نسخه دسکتاپ کروم قابلیتی مشابه Circle to Search در دسترس کاربران قرار دهد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و جستجو را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار گوگل لنز با کمک هوش مصنوعی قابلیتی با نام Circle to Search را در Galaxy AI […] منبع خبر قابلیت Circle to Search در نسخه دسکتاپ کروم عرضه می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  2
قابلیت Circle to Search در نسخه دسکتاپ کروم عرضه می‌شود

گوگل قصد دارد در نسخه دسکتاپ کروم قابلیتی مشابه Circle to Search در دسترس کاربران قرار دهد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و جستجو را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار گوگل لنز با کمک هوش مصنوعی قابلیتی با نام Circle to Search را در Galaxy AI ارائه کرده بود. اکنون گوگل کروم در نسخه دسکتاپ نیز دکمه جدیدی برای استفاده از گوگل لنز در بخش جستجو ارائه خواهد کرد که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به صورت مستقیم موارد دلخواه خود را جستجو کنند.

این ابزار به شکل یک نوار در کنار تب فعلی ظاهر شده و امکان مولتی سرچ یا جستجوی چندگانه را برای کاربران فعال می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوان جستجو را راحت‌تر و بدون اضافه کردن تب‌های جدید انجام داد. همچنین از شلوغی محیط کروم جلوگیری خواهد کرد.

پریسا تبریز متخصص امنیت رایانه‌ای در گوگل توضیحاتی را در پست وبلاگی این شرکت ارائه کرده است. به گفته وی قابلیت مورد نظر طی چند روز آینده در دسترس کاربران جهانی قرار خواهد گرفت. همچنین این ویژگی به صورت پیش فرض غیر فعال بوده و کاربران در صورت نیاز می‌توانند آن را فعال کنند. سخنگوی گوگل در مصاحبه اخیر خود نتایج ظاهر شده در نوار کناری را شامل مواردی عجیب از AI Overviews دانست. به گفته وی این ویژگی در حال حاضر در دسترس کاربران ایالات متحده قرار دارد. گوگل اخیراً قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز به موتور جستجوی خود اضافه کرده است. اکنون کاربران به لطف هوش مصنوعی می‌توانند در مورد سوابق جستجوهای خود از این برنامه سوال کرده و زودتر از موعد به مقصود مورد نظر خود برسند.

منبع خبر قابلیت Circle to Search در نسخه دسکتاپ کروم عرضه می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow