قابلیت اشتراک‌گذاری فایل با اندروید به ویندوز ۱۱ اضافه شد

جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۱، قابلیتی را اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را بین کامپیوتر و گوشی اندرویدتان جابه‌جا کنید. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۱ را برای اعضای ویندوز اینسایدر در کانال توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه‌ی جدید ۲۶۱۲۰/۱۳۵۰ تحت KB5041871 است. نئووین... نوشته قابلیت اشتراک‌گذاری فایل با اندروید به ویندوز ۱۱ اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
قابلیت اشتراک‌گذاری فایل با اندروید به ویندوز ۱۱ اضافه شد

جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۱، قابلیتی را اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را بین کامپیوتر و گوشی اندرویدتان جابه‌جا کنید.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۱ را برای اعضای ویندوز اینسایدر در کانال توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه‌ی جدید ۲۶۱۲۰/۱۳۵۰ تحت KB5041871 است.

نئووین می‌نویسد که این نسخه ویژگی جدیدی اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا از پنجره‌ی اشتراک‌گذاری ویندوز برای اشتراک‌گذاری فایل با دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند.

به‌لطف این نسخه‌ی جدید مشکل نمایش نادرست رنگ‌ها در نمودارهای صفحه‌ی عملکرد در مدیریت وظایف هنگام استفاده از حالت تاریک برطرف شده است. علاوه‌براین، نسخه‌ی یادشده حل مشکل راه‌اندازی‌شدن Sandbox ویندوز با خطای 0x80370106 را به‌دنبال داشته است. مشکل عمل‌نکردن دستورهای دسترسی صوتی برای زبان‌های پشتیبانی‌نشده‌ی غیر‌انگلیسی نیز رفع شده است.

قابلیت اشتراک‌گذاری با اندروید در ویندوز ۱۱

نسخه‌ی KB5041871 بدون مشکل نیز نبوده است. برای مثال، کابران اینسایدری که به کانال توسعه‌دهنده در کامپیوترهای شخصی با ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 ملحق می‌شوند، عبارت Repair Version را درکنار جدیدترین بیلد کانال توسعه‌دهنده از ویندوز آپدیت مشاهده خواهند کرد. این موضوع جای نگرانی ندارد؛ زیرا فقط بدین‌معنی است که کامپیوتر شما به آخرین بیلد در کانال توسعه‌دهنده به‌روزرسانی خواهد شد.

افزون‌براین، اضافه‌کردن زبان‌های بیشتر یا ویژگی‌های اختیاری ممکن است با خطای 0x800f081f شکست بخورد. ناوبری بین صفحات مختلف در مدیریت وظایف نیز ممکن است باعث اختلال در مدیریت وظایف شود. ناگفته نماند مشکلی عجیب نیز وجود دارد که باعث می‌شود پیشنهاد‌های متن برای کیبورد سخت‌افزاری به‌درستی کار نکنند.

شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات نسخه‌ی جدید را در پست وبلاگی مایکروسافت مطالعه کنید.

نوشته قابلیت اشتراک‌گذاری فایل با اندروید به ویندوز ۱۱ اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow