قابلیت جدید پلتفرم تردز برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پست ها

قابلیت جدید پلتفرم تردز که به تازگی توسط شرکت متا ارائه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی را در پست‌های خود به اشتراک بگذارند. به گزارش تک‌ناک، این ویژگی، که به‌ تدریج برای کاربران در حال عرضه است، به آنها امکان می‌دهد تا اطلاعات تقریبی درباره مکان فعلی خود را با دیگران به […] نوشته قابلیت جدید پلتفرم تردز برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پست ها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
قابلیت جدید پلتفرم تردز برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پست ها

قابلیت جدید پلتفرم تردز که به تازگی توسط شرکت متا ارائه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی را در پست‌های خود به اشتراک بگذارند.

به گزارش تک‌ناک، این ویژگی، که به‌ تدریج برای کاربران در حال عرضه است، به آنها امکان می‌دهد تا اطلاعات تقریبی درباره مکان فعلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند هنگام ایجاد پست، روی نماد پین که در ویرایشگر پست نمایش داده می‌شود، کلیک و موقعیت مکانی خود را به پست اضافه کنند.

این قابلیت به‌ خصوص برای افرادی که دوست دارند جزئیات بیشتری از مکان‌هایی که بازدید می‌کنند به اشتراک بگذارند، بسیار مفید خواهد بود.

به جای نمایش مکان دقیق روی نقشه، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که اطلاعات تقریبی مانند: نام شهر، محله یا حتی یک رستوران را ارائه دهند. در نتیجه، این ابزار امنیت و حریم خصوصی کاربران را حفظ و از اشتراک‌گذاری دقیق مکان جلوگیری می‌کند.

کاربران تردز که پستی با برچسب موقعیت مکانی مشاهده می‌کنند، می‌توانند با کلیک روی نام مکان، سایر پست‌هایی که از همان موقعیت مکانی منتشر شده‌اند را نیز ببینند.

این ویژگی می‌تواند برای افرادی که به دنبال بررسی تجربیات دیگران در مکان‌های خاص هستند یا می‌خواهند اطلاعات بیشتری از آن مکان دریافت کنند، مفید باشد.

امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پست ها قابلیت جدید پلتفرم تردز

یکی از کاربران در iOS که از این قابلیت جدید پلتفرم تردز استفاده کرده است، تجربه کار با آن را این‌گونه توضیح داده است:

«وقتی روی پین در ویرایشگر پست کلیک کردم، تردز به من چندین گزینه مختلف نشان داد. من می‌توانستم با برچسب‌گذاری خود در Portland, OR، که محل زندگی‌ من است، به‌ صورت گسترده‌تری موقعیت خود را نشان دهم، یا از میان مکان‌های خاص‌تری که در نزدیکی من قرار داشتند، انتخاب کنم.»

همچنین او بیان کرده بود که این قابلیت، شباهت زیادی به ویژگی برچسب‌گذاری مکان در اینستاگرم  دارد، که پیش از این برای کاربران این شبکه اجتماعی آشنا است.

قابلیت برچسب‌گذاری مکان در تردز  در حال حاضر تنها در نسخه موبایل این برنامه در دسترس می‌باشد و هنوز به نسخه وب اضافه نشده است.

کاربران iOS به این ویژگی دسترسی دارند، اما کاربران نسخه وب باید منتظر باشند تا این قابلیت در آینده نزدیک به مرورگرهای دسکتاپ نیز افزوده شود.

این قابلیت جدید می‌تواند به بهبود تجربه کاربری در تردز  کمک کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از سفرها و تجربیات خود به اشتراک بگذارند، در حالی که حریم خصوصی آنها نیز حفظ می‌شود.

به نظر می‌رسد شرکت متا در تلاش است تا امکانات خود را در این پلتفرم گسترش دهد و تجربه بهتری برای کاربران فراهم کند.

باید دید که این ویژگی در نسخه‌های آینده چگونه تکامل خواهد یافت و آیا در دیگر نسخه‌های تردز  نیز در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

نوشته قابلیت جدید پلتفرم تردز برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پست ها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow