قابلیت جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos به‌ گوگل فوتوز اضافه شد

گوگل فوتوز با قابلیت‌های جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos تجربه‌ی کاربری را ارتقا داد. کاربران با Ask Photos می‌توانند سؤالاتشان را درباره عکس‌ها مطرح کنند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل فوتوز با قابلیت جست‌وجوی پیشرفته، پیدا‌کردن عکس‌ها را آسان‌تر از همیشه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از عبارات توصیفی و زبان طبیعی بیشتری برای یافتن تصاویر و... نوشته قابلیت جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos به‌ گوگل فوتوز اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  1
قابلیت جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos به‌ گوگل فوتوز اضافه شد

گوگل فوتوز با قابلیت‌های جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos تجربه‌ی کاربری را ارتقا داد. کاربران با Ask Photos می‌توانند سؤالاتشان را درباره عکس‌ها مطرح کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل فوتوز با قابلیت جست‌وجوی پیشرفته، پیدا‌کردن عکس‌ها را آسان‌تر از همیشه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از عبارات توصیفی و زبان طبیعی بیشتری برای یافتن تصاویر و ویدئوهای خاص در کتابخانه‌های گسترده‌ی عکس خود استفاده کنند.

علاوه‌بر بهبود دقت جست‌وجو، کاربران اکنون می‌توانند نتایج جست‌وجوی خود را بر‌اساس تاریخ یا میزان مرتبط‌بودن مرتب کنند. این امر انعطاف‌پذیری بیشتری در تنظیم تجربه‌ی جست‌وجو برای نیازهای فردی فراهم می‌کند. این تجربه جست‌وجوی بهبودیافته درحال‌حاضر برای کاربران اندروید و iOS به زبان انگلیسی در حال انتشار است و در آینده‌ی نزدیک به زبان‌های دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

گوگل با معرفی ویژگی جدید Ask Photos، جست‌وجوی عکس‌ها را نیز هوشمندتر کرده است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از زبان طبیعی، سؤالاتی درباره‌ی عکس‌های خود بکنید و پاسخ‌هایی دقیق بگیرید.

Google Photos با بهبود قابلیت جستجو و معرفی ویژگی "Ask Photos" تجربه کاربری را ارتقا داد.

فون‌آرنا می‌نویسد که قابلیت Ask Photos با جست‌وجوی هوشمندانه در میان عکس‌ها، به شما کمک می‌کند تا خاطرات فراموش‌شده را دوباره پیدا کنید. برای مثال، می‌توانید بپرسید: «آخرین بار که به سفر رفتیم، کجا کمپ زدیم؟» قابلیت Ask Photos با دقت به شما پاسخ خواهد داد.

ویژگی Ask Photos ابزاری تعاملی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با آن گفت‌وگو کنند و جست‌وجوهای پیچیده را انجام دهند. اگر پاسخ اولیه به‌اندازه‌ی کافی دقیق نباشد، کاربران می‌توانند با ارائه‌ی اطلاعات بیشتر، مانند مکان و زمان یا افراد حاضر در عکس، ابزار مذکور را راهنمایی کنند تا به نتیجه‌ی دلخواه برسند.

قابلیت Ask Photos علاوه‌بر پیدا‌کردن خاطرات قدیمی، به شما کمک می‌کند تا کارهای روزمره‌‌تان را راحت‌تر انجام دهید. به‌عنوان مثال، می‌توان از این قابلیت برای ایجاد آلبوم‌های سفارشی یا تولید خلاصه‌های شخصی از سفرها استفاده کرد.

گوگل با رعایت اصول توسعه‌ی مسئولانه‌ی هوش مصنوعی، به حفظ حریم خصوصی کاربران در استفاده از ویژگی Ask Photos متعهد است. تمامی پرس‌و‌جوها قبل از بررسی انسانی، از اطلاعات شخصی کاربر جدا می‌شود تا حریم خصوصی آن‌ها به‌طور کامل حفظ شود. همچنین، پاسخ‌های سیستم به‌صورت خودکار تولید و تنها در مواقع استثنایی مانند تشخیص سوء‌استفاده، بررسی انسانی می‌شوند.

گوگل با هدف جمع‌آوری داده‌های کاربری برای بهبود الگوریتم‌های یادگیری ماشین، ویژگی Ask Photos را در مرحله‌ی بتا قرار داده است. این ویژگی نوآورانه که برپایه‌ی مدل‌های زبانی پیشرفته توسعه یافته است، توانایی زیادی برای تحول در نحوه‌ی جست‌وجو و مدیریت تصاویر دارد. کاربران علاقه‌مند در ایالات متحده می‌توانند با ثبت‌نام در لیست انتظار، در این پروژه تحقیقاتی مشارکت کنند.

نوشته قابلیت جست‌وجوی پیشرفته و Ask Photos به‌ گوگل فوتوز اضافه شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow