قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱ افزوده می شود

مایکروسافت در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی در برنامه Photos ویندوز ۱۱ برای رایانه‌های مجهز به هوش مصنوعی +Copilot است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، ویژگی جدید Super Resolution به کاربران امکان می‌دهد تا کیفیت تصاویر با وضوح پایین را به طور چشمگیری بهبود بخشند. این ویژگی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و قدرت پردازش […] نوشته قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱ افزوده می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  2
قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱ افزوده می شود

مایکروسافت در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی در برنامه Photos ویندوز ۱۱ برای رایانه‌های مجهز به هوش مصنوعی +Copilot است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، ویژگی جدید Super Resolution به کاربران امکان می‌دهد تا کیفیت تصاویر با وضوح پایین را به طور چشمگیری بهبود بخشند. این ویژگی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و قدرت پردازش واحدهای عصبی، تصاویر را تا هشت برابر بزرگ‌تر می‌کند، بدون آنکه کیفیت آنها کاهش یابد. این قابلیت برای آماده‌سازی تصاویر جهت چاپ یا نمایش روی صفحه‌های بزرگ بسیار مفید است.

علاوه بر قابلیت افزایش کیفیت تصاویر، برنامه Photos اکنون از ویژگی تشخیص کاراکتر نوری (OCR) نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی متن موجود در تصاویر را استخراج کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که این برنامه از بیش از ۱۶۰ زبان پشتیبانی می‌کند.

افزودن قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱

در کنار این دو ویژگی جدید، مایکروسافت چندین بهبود دیگر را نیز در برنامه Photos اعمال کرده است، که عبارت‌انداز:

  • ناوبری بهبودیافته: کاربران اکنون می‌توانند با یک کلیک تصاویر را باز کنند.
  • بزرگنمایی خودکار تصاویر: تصاویر بزرگ به طور خودکار برای نمایش کامل در پنجره تنظیم می‌شوند.
  • بهبود عملکرد ویژگی‌های Image creator و Restyle image: کیفیت خروجی این دو ویژگی بهبود یافته است.

این به‌روزرسانی جدید برای کاربران برنامه Windows Insider که از رایانه‌های مجهز به +Copilot استفاده می‌کنند در دسترس است. کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنند.

مایکروسافت قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱ اضافه می کند

همچنین مایکروسافت با اضافه کردن این قابلیت‌های جدید، برنامه Photos ویندوز ۱۱ (نسخه 2024.11100.17007.0) را به یک ابزار قدرتمند برای ویرایش و مدیریت تصاویر تبدیل کرده است.

کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویر با کیفیت‌تری ایجاد کنند و به راحتی اطلاعات موجود در تصاویر را استخراج نمایند.

نوشته قابلیت‌های جدید به برنامه Photos ویندوز ۱۱ افزوده می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow