قیمت بیت کوین از آستانه 68هزار دلار عبور کرد

ساعاتی پیش، قیمت بیت کوین از محدوده ۶۸هزار دلار عبور کرد. قیمت این رمزارز هم‌اکنون تنها ۸ درصد با سقف تاریخی خود فاصله دارد. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین ساعاتی پیش با ادامه روند صعودی چند روز اخیر خود از محدوده قیمتی ۶۸ هزار دلار عبور کرد. هم‌اکنون این ارز دیجیتال تنها ۸ درصد با سقف […] نوشته قیمت بیت کوین از آستانه 68هزار دلار عبور کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
قیمت بیت کوین از آستانه 68هزار دلار عبور کرد

ساعاتی پیش، قیمت بیت کوین از محدوده ۶۸هزار دلار عبور کرد. قیمت این رمزارز هم‌اکنون تنها ۸ درصد با سقف تاریخی خود فاصله دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین ساعاتی پیش با ادامه روند صعودی چند روز اخیر خود از محدوده قیمتی ۶۸ هزار دلار عبور کرد. هم‌اکنون این ارز دیجیتال تنها ۸ درصد با سقف تاریخی خود در محدوده ۷۳ هزار دلار فاصله دارد.

کریپتوبریفینگ می‌نویسد که بیت کوین هفته قبل و هم‌زمان با انتشار داده‌های تورم به زیر محدوده قیمتی ۵۹ هزار دلار سقوط کرد؛ اما در هفته جاری، روندی معکوس را طی کرد و روز دوشنبه توانست سد قیمتی ۶۵ هزار دلار را در هم بشکند.

شماری از کارشناسان بر این باورند که موج صعودی تازه‌ای بر بازار بیت کوین حکم‌فرما شده است. آن‌ها انتظار دارند بهای بیت کوین تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا سقف تاریخی تازه‌ای را ثبت کند.

برخی دیگر از تحلیلگران نیز پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا انتهای سال ۲۰۲۴ تا محدده ۱۰۰ یا حتی ۱۵۰ هزار دلار پیشروی می‌کند. این دسته از تحلیلگران می‌گویند که در‌صورت راهیابی ترامپ به کاخ‌سفید، رشدی انفجاری در انتظار بیت کوین خواهد بود.

به‌رغم رشد ۴ درصدی بیت کوین در روزهای اخیر، آلت کوین‌ها همچنان گرفتار نوسان‌های فرسایشی هستند. تحلیلگران معتقدند که با تغییر دامیننس بیت کوین، بازار آلت کوین‌ها نیز روزهای سبزی در پیش خواهد داشت.

داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که دامیننس یا سهم بیت کوین از کل بازار رمزارزها به ۵۸/۸۹ درصد رسیده که بیشترین سطح از ماه آوریل به این‌سو است. این نشان می‌دهد که بیت کوین در‌مقایسه‌با آلت کوین‌ها در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد.

نوشته قیمت بیت کوین از آستانه 68هزار دلار عبور کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow