لنوو مینی پی‌سی قدرتمند Yoga Portal را معرفی کرد

لنوو مینی پی‌سی قدرتمندی به نام Yoga Portal را معرفی کرده که به جدیدترین پردازنده‌‌ی اینتل و کارت‌ گرافیک‌ سری جی‌فورس انویدیا مجهز است. به‌گزارش تک‌ناک، Yoga Portal، مینی پی‌سی پرچم‌دار جدید لنوو، رونمایی شد. این دستگاه از پردازنده‌ی Core i7 14700 اینتل و کارت‌ گرافیک‌ جی‌فورس RTX 4070 انویدیا و پورت‌های ورودی‌وخروجی فراوان بهره... نوشته لنوو مینی پی‌سی قدرتمند Yoga Portal را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
لنوو مینی پی‌سی قدرتمند Yoga Portal را معرفی کرد

لنوو مینی پی‌سی قدرتمندی به نام Yoga Portal را معرفی کرده که به جدیدترین پردازنده‌‌ی اینتل و کارت‌ گرافیک‌ سری جی‌فورس انویدیا مجهز است.

به‌گزارش تک‌ناک، Yoga Portal، مینی پی‌سی پرچم‌دار جدید لنوو، رونمایی شد. این دستگاه از پردازنده‌ی Core i7 14700 اینتل و کارت‌ گرافیک‌ جی‌فورس RTX 4070 انویدیا و پورت‌های ورودی‌وخروجی فراوان بهره می‌برد.

پردازنده‌ی این مینی پی‌سی مخصوص دسکتاپ است که از ۲۰ هسته، ۲۸ رشته، فرکانس پایه‌ی ۲/۱ گیگاهرتز، فرکانس بوست ۵/۴ گیگاهرتز و ۶۱ مگابایت حافظه‌ی کش بهره می‌برد. همچنین، TDP پایه‌ی آن ۶۵ وات است؛ اما می‌تواند از حداکثر توان توربو تا ۲۱۹ وات پشتیبانی کند.

پردازنده‌ی اینتلی Yoga Portal را ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD M.2 PCI-E 4.0 همراهی می‌کنند که خوشبختانه امکان ارتقای هر دو وجود دارد.

مینی پی‌سی یوگا پرتال

Wccftech می‌نویسد که مینی پی‌سی Yoga Portal بدنه‌ای مکعبی‌شکل با ابعاد ۱۹۵ در ۲۰۳ در ۱۰۸ میلی‌متر دارد و وزنش، تنها ۳/۵ کیلوگرم است.

مشخصات مینی پی‌سی یوگا پرتال

لنوو یوگا پرتال از کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی جی‌فورس RTX 4070 استفاده می‌کند. این کارت گرافیک PCB مشابه با گزینه‌ی دسکتاپ و کانکتور برق ۱۶ پینی دارد؛ در‌حالی‌که از خنک‌کننده‌ی مسی با چندین لوله‌ی حرارتی و فن دمنده‌ی بزرگ استفاده می‌کند.

پردازنده مینی پی‌سی یوگا پرتال

با ارائه‌ی ۴ خروجی نمایشگر (3x DP و 1x HDMI) مستقیم از GPU، مینی پی‌سی جدید لنوو می‌تواند از تنظیم چند مانیتور پشتیبانی کند و چندین کانکتور خروجی نمایشگر دیگر نیز در بخش ورودی‌وخروجی دارد.

در بخش درگاه‌ها، چندین پورت USB 3.2 Gen 2×2 و Wi-Fi 6E برای اینترنت بی‌سیم و بلوتوث ۵/۳ برای اتصال پایدار با لوازم جانبی وجود دارد. علاوه‌بر‌این، یوگا پرتال به دو پورت USB Type-A و یک پورت USB Type-C و یک جک صوتی ۳/۵ میلی‌متری در پنل جلویی برای اتصال آسان لوازم جانبی مجهز شده است.

گرافیک مینی پی‌سی یوگا پرتال

به‌دلیل استفاده از قطعات کم‌مصرف، Yoga Portal به منبع تغذیه با ظرفیت ولتاژ زیاد نیازی ندارد؛ بنابراین، با یک منبع تغذیه‌ی ۳۵۰ واتی SFF تغذیه می‌شود. برای خالقان محتوا، لنوو این مینی کامپیوتر را همراه با سه‌پایه و وب‌کم ارائه می‌کند که فیلم‌برداری 4K را برای ضبط میدان دید گسترده تا ۹۸ درجه می‌تواند انجام دهد.

افزون‌براین، مینی پی‌سی Yoga Portal ازطریق ابزارهای هوش مصنوعی، می‌تواند فیلم‌برداری از افراد را به‌صورت لحظه‌ای به آواتارهای آن‌ها تبدیل کند و عملیات پیچیده دیگری را انجام دهد.

مشخصات مینی پی‌سی قدرتمند یوگا پرتال

پیش‌فروش Yoga Portal با قیمت ۱۷,۹۹۹ یوان (۲,۵۰۰ دلار) آغاز شده است. لنوو مینی پی‌سی ThinkCentre Neo Ultra خود را در ایالات متحده نیز ارائه می‌دهد که در قدرتمندترین مدل با پردازنده‌‌ی Core i9-14900 اینتل و کارت‌ گرافیک RTX 4060 انویدیا به‌دست خریداران می‌رسد.

نوشته لنوو مینی پی‌سی قدرتمند Yoga Portal را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow