لنوو نسخه به‌روز شده و قدرتمندتری از تبلت گیمینگ لیجن Y700 را آماده عرضه می‌کند

لنوو به زودی تبلت جدیدی برای گیمرهای حرفه‌ای که همیشه در حرکت هستند و دوست دارند بیرون از خانه به تجربه عناوین مورد علاقه خود بپردازند، معرفی خواهد کرد. این شرکت از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو تأیید کرده که نسخه تازه‌ای از تبلت گیمینگ محبوب «لیجن وای 700» (Legion Y700) به […]

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
لنوو نسخه به‌روز شده و قدرتمندتری از تبلت گیمینگ لیجن Y700 را آماده عرضه می‌کند

لنوو به زودی تبلت جدیدی برای گیمرهای حرفه‌ای که همیشه در حرکت هستند و دوست دارند بیرون از خانه به تجربه عناوین مورد علاقه خود بپردازند، معرفی خواهد کرد. این شرکت از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو تأیید کرده که نسخه تازه‌ای از تبلت گیمینگ محبوب «لیجن وای 700» (Legion Y700) به زودی رونمایی خواهد شد. اگر چه لنوو جزئیات دقیقی از این دستگاه ارائه نکرده، اما اطلاعاتی که از طریق تست‌های بنچمارک Geekbench 5 به بیرون درز کرده، تا حدی مشخصات فنی این تبلت جدید را فاش کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

پردازنده و عملکرد

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط منبع معتبر Digital Chat Station، تبلت جدید لنوو که به احتمال زیاد با همان نام لیجن Y700 وارد بازار خواهد شد، به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد بود. این پردازنده جدید، باعث جهشی بزرگ در عملکرد نسبت به مدل قبلی خواهد بود که از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. بر اساس تست‌های Geekbench، این تبلت امتیاز 2209 را در تست تک هسته‌ای و 6509 را در تست چند‌ هسته‌ای کسب کرده است. به همراه این پردازنده، 12 گیگابایت حافظه رم نیز در نظر گرفته شده که نشان از عملکرد سریع و بی‌نقص دستگاه در بازی‌های سنگین و اپلیکیشن‌های گرافیکی دارد.

نمایشگر و باتری

هر چند هنوز اطلاعات دقیقی درباره نمایشگر و ظرفیت باتری تبلت جدید لنوو منتشر نشده است، اما با توجه به مشخصات مدل سال 2023 از لیجن Y700، انتظار می‌رود این نسخه نیز دارای یک صفحه نمایش باکیفیت و باتری قوی باشد. مدل قبلی دارای صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت بود که تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از بازی‌ها را فراهم می‌کرد. در بخش باتری، مدل سال 2023 از یک باتری 6550 میلی آمپر ساعتی برخوردار بود که با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات می‌توانست به سرعت شارژ شود و به کاربران امکان می‌داد بدون نگرانی از تمام شدن باتری، به بازی خود ادامه دهند. پیش‌بینی می‌شود مدل جدید نیز از ظرفیت باتری مشابهی برخوردار باشد.

تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700

استراتژی عرضه جهانی

یکی از نکاتی که هنوز مشخص نیست، استراتژی عرضه جهانی این تبلت است. با این حال، با توجه به روند عرضه نسخه قبلی، احتمالاً لیجن Y700 جدید ابتدا در چین رونمایی شده و پس از آن به صورت جهانی عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش تقاضای بازار برای دستگاه‌های گیمینگ، عرضه این تبلت در این زمان می‌تواند به لنوو کمک کند تا سهم بیشتری از بازار دستگاه‌های گیمینگ موبایلی را به خود اختصاص دهد.

مشخصات مدل قبلی

برای درک بهتر از انتظارات ما از مدل جدید، نگاهی به مشخصات Legion Y700 (2023) می‌اندازیم. این مدل دارای صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بود. پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به همراه حافظه رم LPDDR5X (12 یا 16 گیگابایت) و حافظه داخلی UFS 3.0 (256 یا 512 گیگابایت) عملکرد روان و سریعی را تضمین می‌کرد. دوربین پشتی این تبلت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بود که برای تماس‌های ویدیویی و عکس‌های سلفی مناسب بود.

در بخش باتری، Y700 (2023) از باتری 6550 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات برخوردار بود. این تبلت همچنین دارای دو پورت USB Type-C بود که امکان شارژ همزمان و استفاده از هدفون را فراهم می‌نمود. همچنین ویژگی Bypass Charging به حفظ طول عمر باتری و بهبود عملکرد دستگاه کمک شایانی می‌کرد.

نتیجه‌گیری

تبلت جدید لنوو لیجن Y700 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 و مشخصات فنی به‌روز، می‌تواند انتخابی مناسب برای گیمرهایی باشد که به دنبال دستگاهی قدرتمند و قابل حمل برای بازی کردن هستند. انتظار می‌رود که این تبلت با ویژگی‌های جدید و بهبود یافته، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران خود فراهم کند و به ویژه در فصل تعطیلات به یکی از گزینه‌های محبوب خرید تبدیل شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow