لو رفتن عکس‌هایی واقعی از اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

رویداد بزرگ فناوری چین جوی 2024 در حال برگزاری است و برندهای مختلف محصولات جدید خود را در این رویداد معرفی می‌کنند. در میان این هیاهو، هواوی با رونمایی غیرمنتظره از یک لپ تاپ جدید، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. اگر چه هواوی هنوز جزئیاتی درباره این لپ تاپ منتشر نکرده است، اما […]

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  3
لو رفتن عکس‌هایی واقعی از اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

رویداد بزرگ فناوری چین جوی 2024 در حال برگزاری است و برندهای مختلف محصولات جدید خود را در این رویداد معرفی می‌کنند. در میان این هیاهو، هواوی با رونمایی غیرمنتظره از یک لپ تاپ جدید، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

اگر چه هواوی هنوز جزئیاتی درباره این لپ تاپ منتشر نکرده است، اما لوگوی “GT” روی بدنه و بسته‌بندی دستگاه دیده می‌شود. این شرکت چینی تاکنون از پسوند “GT” برای محصولات بسیار قدرتمند خود استفاده کرده است، مانند ساعت هوشمند واچ GT و مانیتور میت‌ویو GT. با توجه به این الگو، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این لپ تاپ جدید، در واقع اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی خواهد بود.

اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

تصاویر لو رفته از این لپ تاپ، جزئیات جالبی را آشکار می‌کنند. لوگوی درخشان هواوی روی درب دستگاه و سیستم خنک کننده با دریچه‌های هوا در پشت بدنه، نشانه‌های بارزی از طراحی گیمینگ محور هستند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این لپ تاپ منتشر نشده است. با این حال، گزارش‌های خبری حاکی از آن است که این لپ تاپ رونمایی نشده هواوی ممکن است به پردازنده نسل جدید اینتل کور اولترا و پشتیبانی از شارژ 140 واتی، مشابه آنچه در لپ تاپ میت ایکس پرو (MateBook X Pro) هوای دیده‌ایم، مجهز شود.

در حال حاضر، سبد محصولات لپ تاپ هواوی شامل سری میت بوک X برای کاربران حرفه‌ای، سری میت بوک به عنوان مدل‌های همه کاره، سری میت بوک D برای افرادی با بودجه متوسط و سری میت بوک E برای کسب‌وکار می‌شود. حال،‌ به نظر می‌رسد با ورود به بازار لپ تاپ‌های گیمینگ، هواوی قصد دارد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

بر اساس برخی گزارش‌ها، نام احتمالی این لپ‌ تاپ گیمینگ جدید، میت بوکGT خواهد بود. تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز مشخص نیست، اما با توجه به الگوهای عرضه محصولات قبلی هواوی، می‌توان انتظار داشت که این لپ تاپ در رویداد پاییزی محصولات جدید این شرکت رونمایی شود.

ورود هواوی به بازار لپ تاپ‌های گیمینگ، می‌تواند تحولات جدیدی را در این صنعت ایجاد کند. با توجه به سابقه هواوی در تولید محصولات با کیفیت و با فناوری‌های پیشرفته، انتظار می‌رود که این لپ تاپ نیز با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شود.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که هواوی چه برنامه‌هایی برای اولین لپ تاپ گیمینگ خود در نظر دارد و آیا می‌تواند با وجود رقابت شدید در این بازار موفق شود یا خیر.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow