لپ تاپ «رد مجیک تایتان 16 پرو» به صورت جهانی عرضه شد

ماه گذشته، شرکت رد مجیک لپ تاپ جدیدی به نام تایتان 16 پرو (Titan 16 Pro) را برای بازار چین معرفی کرد و اکنون این لپ تاپ وارد بازارهای بین‌المللی شده است. نکته عجیب اینکه، نسخه بین‌المللی این لپ تاپ به دلایلی نامشخص با یک پسوند اضافه، یعنی Eclipse همراه شده است. بنابراین به نظر […]

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  3
لپ تاپ «رد مجیک تایتان 16 پرو» به صورت جهانی عرضه شد

ماه گذشته، شرکت رد مجیک لپ تاپ جدیدی به نام تایتان 16 پرو (Titan 16 Pro) را برای بازار چین معرفی کرد و اکنون این لپ تاپ وارد بازارهای بین‌المللی شده است. نکته عجیب اینکه، نسخه بین‌المللی این لپ تاپ به دلایلی نامشخص با یک پسوند اضافه، یعنی Eclipse همراه شده است. بنابراین به نظر می‌رسد نام کامل این محصول، «رد مجیک تایتان 16 پرو اکلیپس» باشد. نامی که به راحتی به خاطر سپرده می‌شود، این‌طور نیست؟!

این لپ تاپ قرار است از تاریخ 29 اوت (8 شهریور) در فروشگاه آنلاین رد مجیک با قیمت 1699 دلار آمریکا، 1759 یورو، یا 35999 پزو مکزیک در دسترس خریداران قرار گیرد. همچنین، از تاریخ 22 تا 29 اوت (1 تا 8 شهریور)، در اروپا، مکزیک و ایالات متحده، یک “پیشنهاد محدود روزانه” در وب‌سایت شرکت ارائه خواهد شد.

رد مجیک تایتان 16 پرو

علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 99 دلار به عنوان پیش پرداخت، لپ تاپ را رزرو کنید که این پرداخت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به اولین موجودی این دستگاه که به بازار تزریق می‌شود، دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، “لوازم جانبی رایگان به ارزش حداکثر 199 دلار” نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت، اما برند رد مجیک هیچ اشاره‌ای به ماهیت این لوازم جانبی نکرده و هیچ توضیحات بیشتری ارائه نداده است.

لپ تاپ «رد مجیک تایتان 16 پرو اکلیپس» دارای یک نمایشگر 16 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است که نرخ تازه‌سازی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت دارد. رد مجیک به این نکته اشاره کرده که این نمایشگر 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دارای زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه و پشتیبانی از فناوری G-Sync است.

رد مجیک تایتان 16 پرو

این لپ تاپ توسط پردازنده قدرتمند اینتل Core i9-14900H و کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 قدرت می‌گیرد و با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. همچنین طراحی این لپ تاپ کاملاً فلزی و به رنگ مشکی است که ظاهر شیک و حرفه‌ای به آن می‌بخشد.

با توجه به مشخصات فنی بالا و طراحی منحصر به فرد، «رد مجیک تایتان 16 پرو اکلیپس» یک گزینه بسیار جذاب برای علاقه‌مندان به دنیای گیمینگ و کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و با کیفیت بالا هستند. علاوه بر این، پیشنهادات ویژه و لوازم جانبی رایگان این لپ تاپ می‌تواند مزیتی اضافه برای خریداران اولیه به شمار برود. اگر شما هم از علاقه‌مندان به تکنولوژی و گیمینگ هستید، این محصول می‌تواند یک انتخاب عالی برایتان باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow