لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar معرفی شد

لپ‌تاپ ترکیبی قابل حمل Lunar 2-in-1 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7، با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD معرفی شد. به گزارش تک‌ناک، این لپ‌تاپ ترکیبی قابلیت اتصال به مانیتورها و عینک‌های AR را دارد و دارای باتری 16,000 میلی‌آمپر ساعت است که تا ۱۰ ساعت استفاده می‌شود. این محصول هم‌اکنون از […] نوشته  لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
 لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar معرفی شد

لپ‌تاپ ترکیبی قابل حمل Lunar 2-in-1 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7، با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD معرفی شد.

به گزارش تک‌ناک، این لپ‌تاپ ترکیبی قابلیت اتصال به مانیتورها و عینک‌های AR را دارد و دارای باتری 16,000 میلی‌آمپر ساعت است که تا ۱۰ ساعت استفاده می‌شود. این محصول هم‌اکنون از طریق Kickstarter با قیمت پایه ۵۷۹ دلار در دسترس می‌باشد.

اگر در محل کار خود فضای کمی دارید، یک مینی‌ کامپیوتر و یک کیبورد تاشو می‌توانند ابزارهای بهره‌وری مورد نیاز شما باشند. در ماه جولای، یک استارت‌آپ چینی این دو را ترکیب کرد و وارد مرحله آزمایش بتا شد.

اکنون کیبورد تاشو و کامپیوتر ۲ در ۱ Lunar در حال جمع‌آوری سرمایه در کیک‌استارتر است.

نقد و بررسی لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar

ترکیب کیبورد با کامپیوتر موضوع جدیدی نیست. شرکت‌هایی مانند: Sinclair، Commodore، ASUS، Raspberry Pi و دیگر شرکت‌ها تاکنون چنین کامپیوترهایی تولید کرده‌اند.

Lunar فرم فاکتور را با یک مورد محبوب دیگر برای صرفه‌جویی در فضا، یعنی کیبورد تاشو، ترکیب می‌کند.

این لپ‌تاپ ترکیبی ۲ در ۱ از ساختار فلزی بادوام و کلیدهای سوئیچ قیچی ۱.۲ میلی‌متری بهره می‌برد.

ابعاد تاشده آن ۱۵۳ در ۱۱۰ در ۳۰ میلی‌متر است، که حمل آن را در کوله‌پشتی یا حتی جیب آسان می‌کند و وزن آن تنها ۸۰۰ گرم می‌باشد.

هنگامی که زمان کار یا بازی فرا می‌رسد، این دستگاه به ابعاد ۲۹۰ در ۱۱۰ در ۱۵ میلی‌متر باز می‌شود تا یک کیبورد کامل و یک ترک‌پد کوچک ارائه دهد.

معرفی لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar

در داخل لپ‌تاپ ترکیبی، پردازنده هشت هسته‌ای AMD Ryzen 7 8840U با پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X با فرکانس ۶۴۰۰ هرتز و حداکثر ۱ ترابایت حافظه حالت جامد قرار دارد.

وای‌فای ۶ و اترنت گیگابیتی نیز برای پایداری کابلی در این دستگاه تعبیه شده است. بلوتوث ۵.۲ نیز در آن وجود دارد (به این معنی که Lunar می‌تواند به عنوان یک کیبورد بلوتوث معمولی نیز استفاده شود).

در لبه دستگاه یک پورت USB Type-A و دو پورت USB-C برای اتصال به مانیتورهای خارجی، صفحه‌نمایش‌های قابل حمل و حتی عینک‌های AR مانند محصولات شرکت Rokid وجود دارد.

همچنین به اتصال بی‌سیم به تبلت‌ها و کامپیوترهای همه‌کاره برای جریان‌های کاری چند صفحه‌ای اشاره شده است.

یک باتری داخلی 16,000 میلی‌آمپر ساعتی برای استفاده در هر زمان و هر مکان تا ۱۰ ساعت در هر شارژ در نظر گرفته شده است، اما اگر لپ‌تاپ ترکیبی ۲ در ۱ نیز مانیتور کابلی یا عینک‌های AR را تغذیه کند، این موضوع بر عمر باتری تأثیر خواهد گذاشت.

خنک کردن سیستم به عهده دو لوله حرارتی است. در نهایت، به نظر می‌رسد این دستگاه با نرم‌افزار اختصاصی بارگذاری شده است، اما به احتمال زیاد پلتفرم عملیاتی اختیاری باشد.

طراحی لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar

کیبورد/مینی‌پی‌سی ترکیبی ۲ در ۱ در حال حاضر برای تأمین مالی در در کیک‌استارتر است و قیمت تقریبی آن از ۵۷۹ دلار آمریکا برای پیکربندی ۱۶ گیگابایت/512 گیگابایت شروع می‌شود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عرضه این محصول از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar

نوشته  لپ‌تاپ ترکیبی کوچک و قابل حمل Lunar معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow