لپتاپ های سری Strix ام‌اس‌آی با Ryzen AI 300 معرفی شدند

لپتاپ های سری Strix شرکت MSI با نام‌های Alpha 17 و Titan 18 Pro و پردازنده‌های سری Ryzen AI 300 شرکت AMD رونمایی شدند. شرکت MSI لپتاپ های سری Strix را برای گیمرها و طراحان و خالقان محتوا رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با جدیدترین پردازنده‌های Ryzen AI 300 ای‌ام‌دی و در مدل‌های زیر روانه‌ی بازار... نوشته لپتاپ های سری Strix ام‌اس‌آی با Ryzen AI 300 معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 06:00
 0  3
لپتاپ های سری Strix ام‌اس‌آی با Ryzen AI 300 معرفی شدند

لپتاپ های سری Strix شرکت MSI با نام‌های Alpha 17 و Titan 18 Pro و پردازنده‌های سری Ryzen AI 300 شرکت AMD رونمایی شدند.

شرکت MSI لپتاپ های سری Strix را برای گیمرها و طراحان و خالقان محتوا رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با جدیدترین پردازنده‌های Ryzen AI 300 ای‌ام‌دی و در مدل‌های زیر روانه‌ی بازار می‌شوند:

  • Titan 18 Pro Ryzen Edition 2024
  • Alpha 17 Ryzen Edition 2024
  • Stealth 16 AI+ Ryzen Edition 2024
  • Creator 16 AI+ Ryzen Edition 2024
  • Summit 16 AI+ Ryzen Edition 2024

Titan 18 Pro

Wccftech می‌نویسد که MSI لپ‌تاپ‌های گیمینگ و Creator رایزن ادیشن ۲۰۲۴ خود را با پردازنده‌های AMD Ryzen AI 9 HX 370 و Ryzen AI 9 365 عرضه خواهد کرد. این پردازنده‌ها به‌ترتیب ۱۲ و ۱۰ هسته دارند و فرکانس آن‌ها تا ۵/۱ گیگاهرتز می‌رسد. آن‌ها به حداکثر ۱۶ واحد محاسباتی RDNA 3.5 با فرکانس حداکثر ۲۹۰۰ مگاهرتز مجهز هستند.

لپ‌تاپ Titan 18 PRO رایزن ادیشن ۲۰۲۴ ام‌اس‌آی از قوی‌ترین پیکربندی‌ها با عملکرد خنک‌کنندگی مطلوب، ظرفیت ذخیره‌سازی فراوان، درگاه‌های ورودی‌وخروجی متنوع و کارت گرافیک‌ مجزای RTX 4090 برای عملکرد بی‌نظیر بهره خواهد برد. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش اولد ۱۸ اینچی با کیفیت تصویر عالی مجهز خواهد بود. تایتان ۱۸ پرو درست مانند آلفا ۱۷ مدلی ۱۷ اینچی خواهد بود و از مشخصات قدرتمندی برای گیمرها استفاده خواهد کرد.

چایناجوی ۲۰۲۴

لپ‌تاپ +Stealth 16 AI رایزن ادیشن ام‌اس‌آی از صفحه‌نمایش اولد ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن 2.5K+ و نرخ نوسازی حداکثر ۲۴۰ هرتزی استفاده می‌کند. وزن این لپ‌تاپ ۲/۱ کیلوگرم و ضخامتش فقط ۱۹/۹ میلی‌متر است.

+Stealth 16 AI با باتری ۹۹ وات ساعتی عرضه و شاسی آن از جنس آلیاژ منیزیم ساخته خواهد شد. لپ‌تاپ یادشده حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی رم LPDDR5x-7500 خواهد داشت و به فناوری Cooler Boost 5 MSI و گرافیک‌های مجزای RTX 4070 مجهز خواهد بود.

Ryzen AI 300

MSI قبلاً لپ‌تاپ‌های نسل آینده‌ی مجهز به پردازنده‌ی لونار لیک Core Ultra 200V اینتل خود را در کامپیوتکس ۲۰۲۴ به‌نمایش گذاشته است. این سری شامل Prestige و Summit خواهد بود؛ اما در اواخر امسال (حدود سپتامبر و اکتبر) در‌دسترس قرار خواهد گرفت.

از فردا لپ‌تاپ‌های ام‌اس‌آی مجهز به پردازنده‌های Ryzen AI 300 رسماً روانه‌ی بازار و پیش‌فروش‌ آن‌ها از همان تاریخ آغاز خواهد شد. قیمت و جزئیات پیکربندی‌ها این مدل‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود سایر تولیدکنندگان مانند ایسر و ایسوس و لنوو نیز اولین لپ‌تاپ‌های خود را با AMD Ryzen AI 300 اواخر این هفته عرضه کنند.

نوشته لپتاپ های سری Strix ام‌اس‌آی با Ryzen AI 300 معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow