مانیتور جدید Dasung مجهز به فناوری E Ink با نرخ نوسازی فوق‌العاده معرفی شد

شرکت Dasung با معرفی مانیتور رنگی جدید خود با فناوری E Ink، تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرده است. این مانیتور که از نرخ نوسازی 33 هرتز بهره می‌برد، تجربه کاربری با نمایشگرهای E Ink را به سطحی کاملاً جدید ارتقا داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، نرخ نوسازی بالا […] منبع خبر مانیتور جدید Dasung مجهز به فناوری E Ink با نرخ نوسازی فوق‌العاده معرفی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
مانیتور جدید Dasung مجهز به فناوری E Ink با نرخ نوسازی فوق‌العاده معرفی شد

شرکت Dasung با معرفی مانیتور رنگی جدید خود با فناوری E Ink، تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرده است. این مانیتور که از نرخ نوسازی 33 هرتز بهره می‌برد، تجربه کاربری با نمایشگرهای E Ink را به سطحی کاملاً جدید ارتقا داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، نرخ نوسازی بالا به معنای نمایش روان‌تر تصاویر متحرک است. در نمایشگرهای سنتی مانند LCD، نرخ نوسازی بالایی مانند 60 هرتز یا بیشتر به طور معمول استفاده می‌شود. اما در نمایشگرهای E Ink، به دلیل ماهیت فناوری، نرخ نوسازی معمولاً پایین‌تر است و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد سایه تصویر و تاری حرکت شود. مانیتور جدید Dasung با نرخ نوسازی 33 هرتز، به طور قابل توجهی این مشکل را برطرف کرده است. این بدان معناست که شما می‌توانید ویدیوها و تصاویر متحرک را با روان‌تر و طبیعی‌تر بر روی این مانیتور مشاهده کنید.

* فناوری Kaleido 3 E Ink در این دستگاه به مانیتور اجازه می‌دهد تا رنگ‌های زنده و طبیعی را نمایش دهد. همچنین الگوریتم‌های X-Color و Auto-Clear باعث بهبود کیفیت تصویر و کاهش مشکلات پس‌تصویر می‌شوند. در حال حاضر این مانتیور نرخ نوسازی 33 هرتز، سریع‌ترین مانیتور E Ink در بازار است.

این محصول امکان اتصال به کامپیوتر از طریق HDMI یا DisplayPort و همچنین اتصال بی‌سیم از طریق Wi-Fi وجود دارد. طبق اعلام شرکت سازنده نور پس‌زمینه کم و فناوری E Ink، باعث کاهش خستگی چشم در هنگام استفاده طولانی‌مدت می‌شود. از طرفی نمایشگرهای E Ink به طور معمول مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.  علاوه بر آن این مانیتور حتی در محیط‌های پرنور نیز خوانایی بسیار خوبی دارد.

مانیتور جدید Dasung یک گام بزرگ رو به جلو در فناوری نمایشگرهای E Ink است. این مانیتور با ترکیب ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه کاربری بسیار بهتری را نسبت به نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک مانیتور با رنگ‌های زنده، نرخ نوسازی بالا و طراحی زیبا هستید، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

منبع خبر مانیتور جدید Dasung مجهز به فناوری E Ink با نرخ نوسازی فوق‌العاده معرفی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow