مایکروسافت DirectX 12 اکنون از SPIR-V به عنوان فرمت مبادله پیشفرض استفاده می‌کند

در یک تغییر چشمگیر، مایکروسافت اعلام کرده است که DirectX اکنون استاندارد باز SPIR-V را به عنوان فرمت تبادلی برای نمایش برنامه‌های سایه‌پرداز اتخاذ خواهد کرد. در ادامه با جزئیات پذیرش این زبان سایه‌پردازی گرافیکی در دایرکت ایکس و تأثیر آن بر دنیای برنامه‌نویسی GPU همراه باشید.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
مایکروسافت DirectX 12 اکنون از SPIR-V به عنوان فرمت مبادله پیشفرض استفاده می‌کند
مایکروسافت DirectX 12 اکنون از SPIR-V به عنوان فرمت مبادله پیشفرض استفاده می‌کند

در یک تغییر چشمگیر، مایکروسافت اعلام کرده است که DirectX اکنون استاندارد باز SPIR-V را به عنوان فرمت تبادلی برای نمایش برنامه‌های سایه‌پرداز اتخاذ خواهد کرد. در ادامه با جزئیات پذیرش این زبان سایه‌پردازی گرافیکی در دایرکت ایکس و تأثیر آن بر دنیای برنامه‌نویسی GPU همراه باشید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow