مایکروسافت ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Clipchamp اضافه کرد

مایکروسافت با اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید حذف نویز و پس‌زمینه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به نرم‌افزار ویرایش ویدئو Clipchamp، امکان تولید ویدئوهای حرفه‌ای‌تر را فراهم کرد. به‌گزارش تک‌ناک، ویرایشگر ویدئو Clipchamp مایکروسافت می‌تواند در‌صورت تسلط بر برخی تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، ابزار کارآمدی برای اعمال خلاقیت‌های تصویری روی ویدئوها باشد. فارغ از آشنایی یا ناآشنایی با این تکنیک‌ها،... نوشته مایکروسافت ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Clipchamp اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
مایکروسافت ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Clipchamp اضافه کرد

مایکروسافت با اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید حذف نویز و پس‌زمینه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به نرم‌افزار ویرایش ویدئو Clipchamp، امکان تولید ویدئوهای حرفه‌ای‌تر را فراهم کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، ویرایشگر ویدئو Clipchamp مایکروسافت می‌تواند در‌صورت تسلط بر برخی تکنیک‌های ویرایش پیشرفته، ابزار کارآمدی برای اعمال خلاقیت‌های تصویری روی ویدئوها باشد. فارغ از آشنایی یا ناآشنایی با این تکنیک‌ها، مایکروسافت ابزارهای ویرایش مبتنی‌بر هوش مصنوعی جدیدی را برای کاربران ارائه کرده است.

مایکروسافت با هوش مصنوعی، ویرایش ویدیو را در Clipchamp ساده‌تر کرد

مایکروسافت مانند سایر شرکت‌ها، در حال تزریق هوش مصنوعی به تمامی نرم‌افزارها و سرویس‌های خود است. جدیدترین نرم‌افزاری که این شرکت به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز کرده است، Clipchamp نام دارد. این غول نرم‌افزاری آمریکایی از ارائه‌ی ابزارهای حذف نویز و پس‌زمینه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت پروژه‌های ویدئویی خبر داده است.

به‌نقل از xda-developers، از این ابزارهای جدید به‌سادگی می‌توان استفاده کرد. برای حذف نویز از ویدئو، کافی است فایل را وارد Clipchamp کنید و به بخش صدا (Audio) در پنل تنظیمات بروید. با فعال‌کردن گزینه‌ی حذف نویز (Noise suppression)، نرم‌افزار به‌صورت خودکار تمام نویزهای پس‌زمینه را حذف می‌کند. نکته‌ی جالب این است که قابلیت مذکور برای همه‌ی کاربران، چه رایگان و چه پولی، در‌دسترس است.

ابزار حذف پس‌زمینه‌ی تصویر نیز به‌رایگان در‌دسترس قرار دارد و کار با آن مانند قابلیت حذف نویز آسان است. با کلیک‌راست روی تصویر مدنظر به‌منظور حذف پس‌زمینه (Remove background)، امکان حذف آن فراهم می‌شود.

علاوه‌براین در‌صورت نیاز به تعویض پس‌زمینه‌ی تکراری، می‌توان پس‌زمینه جدیدی جایگزین کرد. همچنین، به‌جای لایه‌بندی ویدئو یا تصویر، امکان حذف پس‌زمینه برای جداسازی سوژه‌ی اصلی و استفاده از آن به‌عنوان استیکر در پروژه‌های دیگر وجود دارد.

مایکروسافت از کاربران خود خواسته است تا بازخوردهای خود را درباره‌ی این ابزارها ارائه دهند. کاربران می‌توانند از دکمه‌ی ارسال بازخورد در ویرایشگر استفاده کنند یا به جامعه‌ی کاربران Clipchamp در فیسبوک بپیوندند و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

نوشته مایکروسافت ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Clipchamp اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow