مایکروسافت فناوری تشخیص چهره Face Check را رونمایی کرد

فناوری تشخیص چهره Face Check با مقایسه‌ی سلفی کاربر با تصویر شناسایی معتبر، امنیت احراز هویت دیجیتال را افزایش می‌دهد و درمقابل سوءاستفاده‌ها مقاومت می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت در ماه فوریه برای اولین‌بار فناوری تشخیص چهره Face Check خود را برای سرویس‌های شناسایی دیجیتال Entra معرفی کرد. این شرکت رسماً اعلام کرده است که Face... نوشته مایکروسافت فناوری تشخیص چهره Face Check را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
مایکروسافت فناوری تشخیص چهره Face Check را رونمایی کرد

فناوری تشخیص چهره Face Check با مقایسه‌ی سلفی کاربر با تصویر شناسایی معتبر، امنیت احراز هویت دیجیتال را افزایش می‌دهد و درمقابل سوءاستفاده‌ها مقاومت می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت در ماه فوریه برای اولین‌بار فناوری تشخیص چهره Face Check خود را برای سرویس‌های شناسایی دیجیتال Entra معرفی کرد. این شرکت رسماً اعلام کرده است که Face Check اکنون برای همه‌ی مشتریان تجاری آن در‌دسترس است تا با ترکیب سلفی تلفن‌همراه کاربر و شناسنامه عکس‌دار تأیید‌شده، احراز هویت ایمن‌تر و دقیق‌تری ارائه دهد.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای بیان کرد که مجرمان سایبری از ورودهای شناسایی ناامن برای ۶۵ درصد از مسیرهای حمله‌ی خود استفاده می‌کنند. با افزایش هوش مصنوعی مولد، مایکروسافت می‌گوید که این افراد سیستم‌های شناسایی دیجیتال معمولی را می‌توانند شکست دهند. ردموندی‌های می‌افزایند:

افراد سودجو می‌توانند به‌راحتی روش‌های تأیید رایج مانند شمارش دوچرخه در CAPTCHA یا پرسیدن اینکه در کدام خیابان بزرگ شده‌اید، دور بزنند. با افزایش چشمگیر تقلب برای کسب‌وکارها و مصرف‌کننده‌ها و پیچیده‌تر‌شدن تاکتیک‌های جعل هویت، تأیید هویت هرگز به‌اندازه‌ی حالا مهم نبوده است.

Face Check با مقایسه‌ی تصویر سلفی کاربر روی تلفن‌همراه آن‌ها با عکس تأیید‌شده از همان فرد از منبعی تأیید‌شده مانند عکس گذرنامه به حل این مشکلات کمک می‌کند. مایکروسافت می‌گوید:

با اشتراک‌گذاری، تنها نتایج تطبیق و نه هیچ داده حساس هویتی، Face Check تأیید هویت سازمان را تقویت می‌کند؛ در‌حالی‌که حریم خصوصی کاربر را محافظت می‌کند. این فناوری می‌تواند تکنیک‌های جعل مختلف ازجمله دیپ‌فیک‌ها را تشخیص و رد کند تا از هویت کاربران شما به‌طور کامل محافظت کند.

فناوری تشخیص چهره Face Check با مقایسه سلفی کاربر

نئووین می‌نویسد که کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند اطلاعات بیشتر درباره‌ی Face Check را در صفحه‌ی پرسش‌های متداول مربوط به آن بیابند. همچنین، اطلاعات بیشتری از Microsoft Entra Verified ID وجود دارد که سرویس کلی هویت و اعتبار کسب‌وکار این شرکت است.

کسب‌وکارها می‌توانند برای استفاده از Microsoft Verified ID با Face Check به‌عنوان سرویس مستقل جداگانه ثبت‌نام کنند که هزینه‌ی آن ۰/۲۵ دلار برای هر تأیید است. مشتریان می‌توانند به‌عنوان قابلیتی با Microsoft Entra Suite نیز به آن دسترسی داشته باشند.

ناگفته نماند که نسخه‌ی آزمایشی رایگانی از Entra Suite وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند برای امتحان‌کردن آن ثبت‌نام کنند. این شامل هشت تأیید Face Check در ماه است.

نوشته مایکروسافت فناوری تشخیص چهره Face Check را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow