مایکروسافت قابلیت کپی جداول را به ابزار Snipping Tool اضافه کرد

مایکروسافت امکان کپی کردن جداول داده از تصاویر گرفته شده را در به‌روزرسانی جدید ابزار Snipping Tool خود اضافه کرد.این قابلیت اکنون برای کاربران پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ در دسترس است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند پس از گرفتن عکس از یک جدول، با کلیک روی گزینه «اقدامات […] نوشته مایکروسافت قابلیت کپی جداول را به ابزار Snipping Tool اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
مایکروسافت قابلیت کپی جداول را به ابزار Snipping Tool اضافه کرد

مایکروسافت امکان کپی کردن جداول داده از تصاویر گرفته شده را در به‌روزرسانی جدید ابزار Snipping Tool خود اضافه کرد.این قابلیت اکنون برای کاربران پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ در دسترس است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند پس از گرفتن عکس از یک جدول، با کلیک روی گزینه «اقدامات متنی» و انتخاب «کپی به عنوان جدول»، محتوای جدول را به صورت ساختارمند و سازمان‌دهی شده در برنامه‌هایی مانند: اکسل یا سایر نرم‌افزارهای پردازش جدول پیست کنند.

به عبارت دیگر، این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی اطلاعات موجود در جداول را استخراج کنند و در اسناد و فایل‌های دیگر مورد استفاده قرار دهند.

در اعلامیه رسمی مایکروسافت آمده است:

«ما در حال عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای ابزار Snipping Tool (نسخه ۱۱.۲۴۰۹.۲۲.۰ و بالاتر) برای کاربران پیش‌نمایش ویندوز در کانال‌های Canary و Dev هستیم، که ویژگی جدید کپی به عنوان جدول را معرفی می‌کند.»

قابلیت کپی جداول به ابزار Snipping Tool مایکروسافت اضافه شد

لطفا توجه داشته باشید که بهترین عملکرد پیاده‌سازی فعلی این ویژگی در ابزار Snipping Tool زمانی است که تصویر شما فقط شامل یک جدول باشد.

لازم به ذکر است اگرچه می‌توان آخرین نسخه Snipping Tool را دانلود و نصب کرد، اما ممکن است ویژگی جدید کپی جدول هنوز برای تمام کاربران در دسترس نباشد. برای اطمینان بهتر است از نسخه‌های آزمایشی ویندوز یا Windows insider استفاده کنید.

نوشته مایکروسافت قابلیت کپی جداول را به ابزار Snipping Tool اضافه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow