مایکروسافت کمپین تبلیغاتی برای گسترش دسترسی به بازی‌ها راه‌اندازی کرد

مایکروسافت با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید به‌نام «This is an Xbox» تلاش خود برای گسترش برند ایکس‌باکس فراتر از کنسول‌ها را ادامه می‌دهد. به گزارش تکناک،این کمپین امروز آغاز شده و هدف آن معرفی ایکس‌باکس به‌عنوان یک پلتفرم بازی نه فقط برای کنسول های دستی بلکه برای دستگاه‌ها و صفحه‌نمایش‌های مختلف است. به گزارش […] نوشته مایکروسافت کمپین تبلیغاتی برای گسترش دسترسی به بازی‌ها راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ آبان , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  2
مایکروسافت کمپین تبلیغاتی برای گسترش دسترسی به بازی‌ها راه‌اندازی کرد

مایکروسافت با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید به‌نام «This is an Xbox» تلاش خود برای گسترش برند ایکس‌باکس فراتر از کنسول‌ها را ادامه می‌دهد.

به گزارش تکناک،این کمپین امروز آغاز شده و هدف آن معرفی ایکس‌باکس به‌عنوان یک پلتفرم بازی نه فقط برای کنسول های دستی بلکه برای دستگاه‌ها و صفحه‌نمایش‌های مختلف است.

به گزارش Verge، کریگ مک‌ناری، مدیر ارشد بازاریابی ایکس‌باکس، در توضیح این کمپین گفت: «‘This Is an Xbox’ از مردم دعوت می‌کند تا با ایکس‌باکس در دستگاه‌ها و صفحه‌نمایش‌های مختلف بازی کنند. این کمپین تکامل ایکس‌باکس به‌عنوان یک پلتفرم جامع را با تصاویر جسورانه و نمادین و لحنی شاداب به نمایش می‌گذارد.»

در این کمپین، مایکروسافت مجموعه‌ای از تبلیغات را طراحی کرده که به‌صورت آنلاین، بر روی بیلبوردهای دیجیتال و حتی بدنه اتوبوس‌ها نمایش داده می‌شوند.

این تبلیغات به‌طور واضح نشان می‌دهند که دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، کامپیوترهای دستی گیمینگ و حتی هدست‌های VR اکنون می‌توانند به‌عنوان یک ایکس‌باکس شناخته شوند.

مایکروسافت با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید به‌نام «This is an Xbox» تلاش خود برای گسترش برند ایکس‌باکس را ادامه می‌دهد.

این اقدام جدیدترین گام مایکروسافت در استراتژی گسترده‌تر خود برای جذب بازیکنان فراتر از کنسول ایکس‌باکس است. این استراتژی از بیش از شش سال پیش با معرفی Xbox Cloud Gaming آغاز شد.

در ماه‌های اخیر، مایکروسافت به‌صورت داخلی از این رویکرد با عنوان «Xbox Everywhere» یاد کرده است. این مفهوم به تلاش برای ارائه بازی‌های ایکس‌باکس بر روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف، از جمله PlayStation و Switch اشاره دارد.

مایکروسافت همچنین در اوایل سال جاری از پیام «بدون نیاز به کنسول» برای اپلیکیشن Xbox TV در تلویزیون‌های سامسونگ و دستگاه‌های Fire TV آمازون استفاده کرده است، که نشان می‌دهد مایکروسافت به‌طور جدی در پی گسترش دسترسی بازیکنان به پلتفرم ایکس‌باکس است.

نوشته مایکروسافت کمپین تبلیغاتی برای گسترش دسترسی به بازی‌ها راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow