متا تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را به فیسبوک و اینستاگرام می‌آورد

متا با معرفی ابزارهای جدید برای تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده، به تبلیغ‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا تصاویر ساده را به ویدئوهای جذاب تبدیل کنند. به‌گزارش تک‌ناک، در آینده نزدیک ممکن است در فید اینستاگرام و فیسبوک خود با تبلیغات ویدیویی مواجه شوید که با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش شده‌اند. متا در حال آزمایش قابلیت‌های جدید ویرایش […] نوشته متا تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را به فیسبوک و اینستاگرام می‌آورد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
متا تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را به فیسبوک و اینستاگرام می‌آورد

متا با معرفی ابزارهای جدید برای تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده، به تبلیغ‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا تصاویر ساده را به ویدئوهای جذاب تبدیل کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، در آینده نزدیک ممکن است در فید اینستاگرام و فیسبوک خود با تبلیغات ویدیویی مواجه شوید که با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش شده‌اند. متا در حال آزمایش قابلیت‌های جدید ویرایش ویدئو مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تصاویر ثابت را به ویدئوهای متحرک تبدیل کنند.

با استفاده از ابزار انیمیشن مبتنی‌بر هوش مصنوعی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تصویری ثابت را بارگذاری و سپس با استفاده از ابزار متا، ویدئو تولید کنند. به‌عنوان مثال، با بارگذاری تصویری ثابت در پلتفرم متا، می‌توان شاهد تولید خودکار انیمیشن‌هایی بود که در آن عناصر بصری مانند توت‌فرنگی‌ها با استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیک (Motion Graphics) به‌صورت معلق و شناور در پس‌زمینه به‌نمایش در‌می‌آیند. این ابزارها با تحلیل عمیق محتوای تصویر، حرکت‌های طبیعی و واقع‌گرایانه در عناصر مختلف را می‌توانند به‌ارمغان بیاورند.

متا، با معرفی ابزارهای جدید ویرایش ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی، دنیای تبلیغات را متحول کرده است

به‌نقل از ورج، این ابزارهای نوین با بهره‌گیری از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، امکان مقیاس‌بندی ویدئوهای موجود را بدون نیاز به بازسازی مجدد فراهم می‌آورند. این قابلیت در مواقعی همچون تطبیق ویدئو با نمایشگرهای با رزولوشن چشمگیر و آماده‌سازی محتوا برای پلتفرم‌های مختلف و بهبود کیفیت ویدئوهای قدیمی بسیار کاربردی است.

این به‌روزرسانی بر بستر قابلیت‌های تولید محتوای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان استوار است که پیش‌تر امکان تولید خودکار متن و تصویر را برای کمپین‌های تبلیغاتی فراهم آورده بود. با یکپارچگی این ویژگی با تب جدید ویدئو تمام‌صفحه در فیسبوک، اکوسیستمی جامع برای خلق و نمایش تبلیغات بصری و متنی پویا ایجاد شده است.

رقابت در حوزه تبلیغات مبتنی‌بر هوش مصنوعی شدت گرفته است. درحالی‌که متا روی مدل‌های زبانی بزرگ تمرکز دارد، آمازون از تکنیک‌های تولید ویدئو مبتنی‌بر تصویر استفاده می‌کند. تیک‌تاک نیز به‌سمت شخصی‌سازی تبلیغات با استفاده از آواتارهای تولید می‌رود. این تحولات نشان‌دهنده تنوع رویکردهای فنی در این حوزه است.

نوشته متا تبلیغات ویدئویی ویرایش‌شده با هوش مصنوعی را به فیسبوک و اینستاگرام می‌آورد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow