مدل محدود ساعت جی شاک با الهام از کاتانا؛ تنها 800 عدد در جهان!

برند معروف ساعت‌سازی جی شاک (G-SHOCK)، به تازگی مدل جدیدی از ساعت‌های MR-G را معرفی کرده است که با الهام از سنت‌های ساخت شمشیر ژاپنی طراحی شده است. این ساعت محدود به تعداد 800 قطعه در سطح جهان عرضه خواهد شد و قرار است در ماه نوامبر 2024 (آبان یا آذر) به فروش گذاشته شود. […]

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  4
مدل محدود ساعت جی شاک با الهام از کاتانا؛ تنها 800 عدد در جهان!

برند معروف ساعت‌سازی جی شاک (G-SHOCK)، به تازگی مدل جدیدی از ساعت‌های MR-G را معرفی کرده است که با الهام از سنت‌های ساخت شمشیر ژاپنی طراحی شده است. این ساعت محدود به تعداد 800 قطعه در سطح جهان عرضه خواهد شد و قرار است در ماه نوامبر 2024 (آبان یا آذر) به فروش گذاشته شود. این مدل با نام MRG-B2000JS-1A، ترکیبی از هنر دست‌ساز سنتی و فناوری پیشرفته است که توجه کلکسیونرها را به خود جلب می‌کند. با دیجی رو همراه باشید.

هنر دست‌ساز ژاپنی

طراحی ساعت MR-G از شمشیر Juryoku-Maru: San الهام گرفته که به طور خاص برای G-SHOCK توسط استاد شمشیرساز، Kamiyama Teruhira ساخته شده است. حاشیه ساعت از تیتانیوم ساخته شده است و الگوی لبه آن، به طور دقیق به الگوی لبه‌های شمشیر دست‌ساز شباهت دارد. در ضمن، پوشش آبی-خاکستری استفاده شده در بدنه ساعت، ظاهری مشابه با تیغه شمشیر را به نمایش می‌گذارد.

ساعت جی شاک با الهام از کاتانا

تلفیقی از سنت و مدرنیته

بند ساعت با استفاده از تکنیک لاک‌زنی سنتی طراحی شده است که با درخشش مرواریدگونه خود، طرح‌های پیچیده‌ای شبیه به غلاف شمشیر را شبیه‌سازی می‌کند. این عنصر جلوه‌ای درخشان و ظریف تولید می‌کند که با قرار گرفتن در زیر نور تغییر می‌کند. هر ساعت به طور منحصر به فردی شماره‌گذاری شده و دارای حکاکی دستی از سوی Kamiyama Teruhira در پشت بدنه خود است که به هر قطعه ویژگی خاصی می‌بخشد.

ساعت جی شاک با الهام از کاتانا

مدل MR-G علاوه بر طراحی سنتی، شامل ویژگی‌های مدرن نیز می‌باشد. صفحه نمایش ساعت دارای الگوی hishimaki-gara است که شکلی الماس‌مانند و سنتی را بر روی دسته‌های شمشیر نشان می‌دهد و نشانگرهای ساعت به طور ظریفی به انحنای تیغه شمشیر اشاره دارند.

برای کارایی، این ساعت شامل قابلیت‌های بلوتوث، انرژی خورشیدی و زمان‌سنجی رادیویی است. با استفاده از شیشه یاقوتی و بدنه و بند آلیاژ تیتانیوم، این ساعت در برابر خش و ضربه مقاوم است و استانداردهای دوام جی شاک را حفظ می‌کند.

ساعت جی شاک با الهام از کاتانا

قطعه‌ای منحصر به فرد برای کلکسیونرها

جی شاک مدل MR-G به تعداد محدود 800 عدد تولید شده است و به طور خاص برای کلکسیونرها طراحی شده و قیمت بالایی در حدود 8000 دلار دارد. با این ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا، این ساعت قطعاً یکی از ارزشمندترین و منحصر به فردترین ساعت‌ها برای کلکسیونرها خواهد بود.

ساعت جی شاک با الهام از کاتانا

نتیجه‌گیری

مدل جدید ساعت جی شاک MR-G با الهام از سنت‌های ساخت شمشیر ژاپنی، یک ترکیب جذاب از هنر و فناوری را به نمایش می‌گذارد. این ساعت نه تنها یک ابزار زمان‌سنجی است، بلکه یک اثر هنری است که روح فرهنگ و سنت‌های ژاپنی را در خود جای داده است. با توجه به محدود بودن این ساعت و ویژگی‌های خاص آن، این مدل می‌تواند به یکی از مورد علاقه‌ترین قطعات کلکسیونرها تبدیل شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow