مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ احتمالا یک گوشی تاشو سه‌گانه است

شرکت سامسونگ به نظر می‌رسد در حال کار روی چندین مدل جدید از سری گلکسی زد فولد ۷ است که ممکن است شامل یک گوشی تاشدنی سه قسمتی نیز باشد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ دو مدل جدید از گلکسی زد فولد ۷ با نام‌های […] منبع خبر مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ احتمالا یک گوشی تاشو سه‌گانه است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ احتمالا یک گوشی تاشو سه‌گانه است

شرکت سامسونگ به نظر می‌رسد در حال کار روی چندین مدل جدید از سری گلکسی زد فولد ۷ است که ممکن است شامل یک گوشی تاشدنی سه قسمتی نیز باشد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ دو مدل جدید از گلکسی زد فولد ۷ با نام‌های رمز “Q7” و “Q7M” در دست توسعه دارد. یکی از این مدل‌ها، یعنی Q7M، به دلیل شایعاتی مبنی بر طراحی تاشدنی سه‌گانه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این طراحی می‌تواند به کاربران امکان دهد تا گوشی را به سه قسمت تا کنند و تجربه استفاده از یک تبلت کوچک را داشته باشند.

سامسونگ با آزمایش طرح‌های مختلف تاشدنی، به دنبال پیشرو بودن در بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی است. اگر این شرکت موفق به تولید یک گوشی تاشدنی سه‌گانه‌ی کاربردی شود، می‌توان انتظار داشت که این فناوری به سرعت در میان سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند محبوب شود. انتظار می‌رود مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ به تراشه‌های پرچمدار Qualcomm مجهز شوند که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

رخی شایعات حاکی از آن است که مدل‌های جدید از سنسورهای دوربین با کیفیت بالا، مانند سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، بهره خواهند برد.سامسونگ به طور معمول در هر نسل از گوشی‌های تاشدنی خود، تغییراتی در طراحی ایجاد می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. سامسونگ با سرمایه‌گذاری بر روی تحقیق و توسعه در زمینه گوشی‌های تاشدنی، نشان داده است که قصد دارد به عنوان پیشرو این بازار باقی بماند. مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ می‌توانند تحولی بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند و به کاربران امکانات جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه دهند.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر مدل‌های جدید گلکسی زد فولد ۷ احتمالا یک گوشی تاشو سه‌گانه است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow