مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است

موسسه مطالعات توسعه و رقابت مشاور تپسی در پرونده شکایت تپسی علیه اسنپ (موسوم به «هزار سیم‌کارت») بوده است. The post مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است appeared first on دیجیاتو.

۰۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  4
مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است

موسسه مطالعات توسعه و رقابت مشاور تپسی در پرونده شکایت تپسی علیه اسنپ (موسوم به «هزار سیم‌کارت») بوده است.

The post مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow