مشخصات تبلت پرچم‌دار شیائومی پد ۷ پرو رسماً اعلام شد

شیائومی پد ۷ پرو با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی و پردازنده 8s نسل ۳ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت شیائومی ۲۹ اکتبر در کنفرانس مطبوعاتی «New Starting Point» سری جدید تبلت‌های شیائومی پد ۷ را رونمایی می‌کند. با‌این‌حال، غول فناوری چینی اکنون مشخصات تبت پرچم‌دار شیائومی پد […] نوشته مشخصات تبلت پرچم‌دار شیائومی پد ۷ پرو رسماً اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
مشخصات تبلت پرچم‌دار شیائومی پد ۷ پرو رسماً اعلام شد

شیائومی پد ۷ پرو با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی و پردازنده 8s نسل ۳ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت شیائومی ۲۹ اکتبر در کنفرانس مطبوعاتی «New Starting Point» سری جدید تبلت‌های شیائومی پد ۷ را رونمایی می‌کند. با‌این‌حال، غول فناوری چینی اکنون مشخصات تبت پرچم‌دار شیائومی پد ۷ پرو را به‌طور رسمی منتشر کرده است.

مشخصات فنی شیائومی پد ۷ پرو

صفحه‌نمایش این تبلت ۱۱ اینچی LCD با وضوح 3.2K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این صفحه از قابلیت کاهش روشنایی DC بهره می‌برد تا سوسوزدن را کاهش دهد و استفاده طولانی‌مدت را برای کاربران راحت‌تر سازد.

قلب تپنده Xiaomi Pad 7 Pro پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است که برای انجام وظایف سنگین مانند بازی‌های ویدئویی و ویرایش ویدئو طراحی شده است. این مدل با رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه است که سرعت انتقال داده سریع و تجربه چندوظیفگی روان‌تری را تضمین می‌کند.

باتری این تبلت از قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که مدت‌زمان شارژ دستگاه را به‌حداقل می‌رساند. همچنین، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن می‌تواند تصاویر و ویدئوهای باکیفیتی ثبت کند.

شیائومی به‌صورت رسمی تمامی مشخصات فنی، امکانات و ویژگی‌های تبلت جدید خود، یعنی پد ۷ پرو، را منتشر نموده است.

شیائومی‌تایم می‌نویسد که تبلت Xiaomi Pad 7 Pro با بدنه‌ای تمام‌فلزی طراحی شده که استحکام بیشتری را فراهم می‌کند. این تبلت با به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS 2 عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های کاربردی دیگر این تبلت، پشتیبانی از WPS در سطح PC و ابزار نوشتار مبتنی‌بر AI است که به کاربران کمک می‌کند اسناد و صفحات گسترده و دیگر فایل‌های خود را به‌سادگی پردازش کنند.

نوشته مشخصات تبلت پرچم‌دار شیائومی پد ۷ پرو رسماً اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow