مشخصات دوربین هواوی میت 70 و پورا 80 از همین حالا لو رفت!

سری گوشی‌های هوشمند هواوی پورا 70 اخیراً در چین عرضه شده‌اند و در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان این برند چینی در سراسر جهان منتظر رونمایی جهانی از این سری هستند. با این حال، منبعی معتبر به تازگی مشخصات سنسور دوربین اصلی هواوی میت 70 و پورا 80 را فاش کرده است! این اطلاعات از […]

۰۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17:48
 0  1
مشخصات دوربین هواوی میت 70 و پورا 80 از همین حالا لو رفت!

سری گوشی‌های هوشمند هواوی پورا 70 اخیراً در چین عرضه شده‌اند و در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان این برند چینی در سراسر جهان منتظر رونمایی جهانی از این سری هستند. با این حال، منبعی معتبر به تازگی مشخصات سنسور دوربین اصلی هواوی میت 70 و پورا 80 را فاش کرده است!

این اطلاعات از Digital Chat Station، یکی از افشاگران قابل اعتماد چینی، به دست آمده است. باید اعتراف کرد که اگر منبع کم‌اعتبارتری بود، به شدت نسبت به صحت این اطلاعات شک می‌کردیم، چرا که هنوز زمان زیادی تا عرضه میت 70 و به خصوص، پورا 80 باقی است. به هر حال، بیایید ببینیم Digital Chat Station در مورد این گوشی‌ها چه چیزی برای گفتن دارد. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات سنسور دوربین اصلی هواوی میت 70 و پورا 80 لو رفت

Digital Chat Station ادعا می‌کند که هواوی از سنسور دوربین امنی‌ویژن OV50K در سری میت 70 استفاده کرده و سنسور دوربین امنی‌ویژن OV50X نیز در سری پورا 80 به کار گرفته خواهد شد.

در حال حاضر، می‌دانیم که امنی‌ویژن OV50K یک سنسور بزرگ 1/1.3 اینچی است که از فناوری LOFIC بهره می‌برد. به لطف این فناوری، این سنسور دوربین می‌تواند سرعت فوکوس خودکار فوق‌العاده سریعی را ارائه دهد. گفتنی است که این سنسور پیش‌تر در گوشی هوشمند آنر مجیک 6 آلتیمیت نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

احتمالاً از این سنسور دوربین به عنوان دوربین اصلی در سری میت 70 استفاده خواهد شد. با این حال، منبع مذکور به طور دقیق مشخص نکرده که آیا ممکن است از این سنسور در تمامی گوشی‌های این سری استفاده شود یا خیر.

هواوی پورا 70 اولترا

اما در مورد امنی‌ویژن OV50X چه می‌دانیم؟ این مورد کمی مرموز است. می‌دانیم که این سنسور نیز از فناوری LOFIC بهره می‌برد، اما فعلاً اطلاعات دیگری در دسترس نیست و اندازه دقیق سنسور نیز هنوز مشخص نشده است. البته، از آنجایی که عرضه سری هواوی پورا 80 تقریباً یک سال دیگر به طول می‌انجامد، این موضوع چندان تعجب‌آور نیست. همین که Digital Chat Station به طرز جالبی توانسته است در این مرحله اولیه از توسعه به این جزئیات دست پیدا کند، حرکت بسیار قابل توجهی است.

عرضه سری میت 70 هواوی اواخر سال جاری، به احتمال زیاد در مرداد یا شهریور ماه اتفاق خواهد افتاد

انتظار می‌رود سری هواوی میت 70 اواخر سال جاری عرضه شود. سری میت 60 اواخر مرداد سال گذشته در چین عرضه شده بود و از همین رو انتظار می‌رود سری میت 70 نیز در مرداد یا شهریور عرضه شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا هواوی آن‌ها را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد یا نه.

هواوی با سری پورا 70، به ویژه مدل پورا 70 اولترا، ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه کرده است و حال باید دید در ادامه چگونه قصد دارد با سری میت 70 بر این برتری خود در بازار موبایل بیفزاید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow