مشخصات سیستم موردنیاز بازی God of War Ragnarök اعلام شد

بازی God of War Ragnarök قرار است ۱۹ سپتامبر برای PC منتشر شود. قبل از این اتفاق، سونی سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای این بازی را منتشر کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، براساس اعلام وبلاگ پلی‌استیشن حداقل سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای بازی God of War Ragnarök با کیفیت 1080p و تنظیمات پایین (Low) و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه... نوشته مشخصات سیستم موردنیاز بازی God of War Ragnarök اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
مشخصات سیستم موردنیاز بازی God of War Ragnarök اعلام شد

بازی God of War Ragnarök قرار است ۱۹ سپتامبر برای PC منتشر شود. قبل از این اتفاق، سونی سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای این بازی را منتشر کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، براساس اعلام وبلاگ پلی‌استیشن حداقل سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای بازی God of War Ragnarök با کیفیت 1080p و تنظیمات پایین (Low) و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه شامل کارت گرافیک GTX 1060/RX 5500 XT، پردازنده‌ی Ryzen 3 1200 ای‌ام‌دی یا i5-4670K اینتل، ۸ گیگابایت رم، سیستم‌عامل ویندوز و ۱۹۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

بازی God of War Ragnarök قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر بر روی PC منتشر شود و قبل از این عرضه، سونی سخت‌افزار مورد نیاز برای این بازی را منتشر کرده است. یکی از نکات برجسته این اطلاعات، نیاز به ۱۹۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای نصب این بازی است.

یوروگیمر می‌نویسد اگر به‌دنبال اجرای بازی God of War Ragnarök با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه در تنظیمات Ultra هستید، سونی توصیه می‌کند که از کارت گرافیک RTX 4070 Ti یا RX 7900 XT و پردازنده‌ی i5-11600K اینتل یا Ryzen 7 3700X ای‌ام‌دی و ۱۶ گیگابایت رم استفاده کنید. همچنین، بازی از فناوری‌های DLSS 3.7 انویدیا و FSR 3.1 ای‌ام‌دی و XeSS 1.3 اینتل پشتیبانی می‌کند.

در‌نهایت، برای اجرای بازی God of War Ragnarök روی PC نیاز به حساب کاربری PlayStation Network دارید. این الزامی است که سونی برای بازی‌های PC اعمال کرده است.

نوشته مشخصات سیستم موردنیاز بازی God of War Ragnarök اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow