مشخصات فنی و قیمت لپ‌تاپ دونمایشگره GPD Duo 13.3-inch منتشر شد

GPD لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch را با پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370 و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و دو صفحه‌نمایش OLED معرفی خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت GPD قیمت و جزئیات فنی جدید لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch OLED را اعلام کرد. GPD Duo 13.3-inch dual-OLED screen با وجود داشتن نمایشگر بزرگ‌تر […] نوشته مشخصات فنی و قیمت لپ‌تاپ دونمایشگره GPD Duo 13.3-inch منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
مشخصات فنی و قیمت لپ‌تاپ دونمایشگره GPD Duo 13.3-inch منتشر شد

GPD لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch را با پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370 و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و دو صفحه‌نمایش OLED معرفی خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت GPD قیمت و جزئیات فنی جدید لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch OLED را اعلام کرد. GPD Duo 13.3-inch dual-OLED screen با وجود داشتن نمایشگر بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی GPD، همچنان ابعاد جمع‌و‌جوری دارد و به‌راحتی قابل‌حمل است. این لپ‌تاپ برای افرادی مناسب است که به‌دنبال دستگاهی قدرتمند و قابل‌حمل برای کار و سرگرمی هستند.

GPD  با معرفی لپ‌تاپ دو نمایشگره GPD Duo 13.3-inch، تحولی در دنیای لپ‌تاپ‌های قابل حمل ایجاد کرده است.

مشخصات فنی

این دستگاه به دو نمایشگر اولد ۱۳/۳ اینچی با لولای ۳۶۰ درجه مجهز است که مجموعاً ۱۸ اینچ سطح نمایش را فراهم می‌کنند. هر دو صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، پوشش رنگی گسترده ۱۳۳درصد sRGB، زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه و روشنایی ۵۰۰ نیت، تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهند. پشتیبانی از ورودی لمسی و قلم نیز امکان تعامل بهتر کاربر با دستگاه را فراهم می‌کند.

قلب تپنده‌ی لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370 با 12C/24T CPU تا ۵/۱ گیگاهرتز و گرافیک Radeon 890M با 16CUs تا ۲/۹ گیگاهرتز به‌علاوه واحد پردازش عصبی XDNA2 با ۵۰ تاپس است. این لپ‌تاپ با ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم LPDDR5x-7500 روانه‌ی بازار می‌شود که حداکثر ۱۶ گیگابایت را می‌توان به GPU اختصاص داد.

شرکت GPD برای لپ‌تاپ جدیدش ۲ اسلات M.2 NVMe 2280 در نظر گرفته است که درمجموع از ۸ ترابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کنند. پیکربندی‌هایی با ۵۱۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت ارائه می‌شوند. جنس بدنه‌ی لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی مذکور از آلومینیوم و ابعادش ۲۹۷ در ۲۰۹/۶۵ در ۲۳/۸ میلی‌متر است و ۲,۲۰۰ گرم وزن دارد.

درگاه‌های ورودی‌وخروجی این لپ‌تاپ GPD عبارت‌اند از: 2.5G Ethernet و USB4 40 Gbps و USB-C 10 Gbps و USB-C با DP-Alt و 2x USB-A 5 Gbps و OCuLink 63 Gbps و HDMI 2.1 و اسلات SD 4.0 و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ دونمایشگره‌ی GPD Duo 13.3-inch می‌توان به این‌ها اشاره کرد: کیبورد با نور پس‌زمینه‌ی قابل‌تنظیم، تاچ‌پد چند لمسی با دقت زیاد، شتاب‌سنج سه‌محوره، سیستم صوتی فراگیر DTS:X با بلندگوهای استریو، باتری لیتیوم‌پلیمری ۸۰ وات‌ساعت، دکمه‌ی پاور با حسگر اثرانگشت یکپارچه و شارژر PD صد وات ازطریق پورت USB-C.

تامزهاردور می‌نویسد که مدیریت حرارتی در این دستگاه با‌توجه‌به قدرت پردازنده‌ی ۶۰ واتی، از اهمیت فراوانی برخوردار است. GPD برای این منظور، از سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته با دو فن و دو لوله‌ی حرارتی بهره برده است تا مطمئن شود که پردازنده و چیپست مادربرد در دماهای بهینه کار می‌کنند و عملکرد دستگاه بهینه باقی می‌ماند.

GPD  با معرفی لپ‌تاپ دو نمایشگره GPD Duo 13.3-inch، تحولی در دنیای لپ‌تاپ‌های قابل حمل ایجاد کرده است.

GPD سه پیکربندی مختلف برای لپ‌تاپ GPD Duo 13.3-inch OLED ارائه کرده است. مدل پرچم‌دار با پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370 و ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۸۶۰ دلار عرضه می‌شود. نسخه‌ی میان‌رده با همان پردازنده، اما با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت ۱,۶۵۰ دلار دردسترس قرار خواهد گرفت. مدل پایه نیز با پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 8840U و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱,۲۷۰ دلار قیمت دارد.

نوشته مشخصات فنی و قیمت لپ‌تاپ دونمایشگره GPD Duo 13.3-inch منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow