معرفی قابلیت‌های جدید دیسکورد در کنسول‌های ایکس‌باکس

مایکروسافت و دیسکورد به تازگی یکپارچه‌سازی پلتفرم ارتباطی دیسکورد با کنسول‌های Xbox را بهبود بخشیده‌اند و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌اند. به گزارش تک‌ناک، از سال گذشته، کاربران قادر بودند بازی‌هایی که انجام می‌دادند را با دوستان خود در دیسکورد استریم کنند. اکنون این قابلیت گسترش یافته است و به زودی می‌توانید استریم‌های دوستان... نوشته معرفی قابلیت‌های جدید دیسکورد در کنسول‌های ایکس‌باکس اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
معرفی قابلیت‌های جدید دیسکورد در کنسول‌های ایکس‌باکس

مایکروسافت و دیسکورد به تازگی یکپارچه‌سازی پلتفرم ارتباطی دیسکورد با کنسول‌های Xbox را بهبود بخشیده‌اند و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌اند.

به گزارش تک‌ناک، از سال گذشته، کاربران قادر بودند بازی‌هایی که انجام می‌دادند را با دوستان خود در دیسکورد استریم کنند. اکنون این قابلیت گسترش یافته است و به زودی می‌توانید استریم‌های دوستان خود را در PC، موبایل یا Xbox مشاهده کنید.

به گزارش Verge، کاربران Xbox Insiders اولین کسانی خواهند بود که به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند. این ویژگی در تماس‌های صوتی دیسکورد و در بخش «در حال وقوع» دوستان در داشبورد Xbox نمایش داده خواهد شد.

اگر دوستان شما در یک سرور دیسکورد صحبت یا استریم کنند، کانال آنها نیز در این بخش نمایش داده خواهد شد. مانند تماشای استریم‌ها در اپلیکیشن دیسکورد، می‌توانید صدای استریم دوستان خود را قطع یا حجم آن را کنترل کنید. استریم به صورت تمام صفحه اما در داخل تجربه داشبورد Xbox نمایش داده می‌شود و نیازی به اپلیکیشن جداگانه ندارد.

یکپارچه‌سازی پلتفرم ارتباطی دیسکورد با کنسول‌های Xbox

همچنین، یکپارچه‌سازی Xbox و دیسکورد بهبود یافته و امکان تماس مستقیم با دوستان را فراهم می‌کند، بنابراین نیازی به پیوستن به یک تماس سرور دیسکورد برای چت کردن نخواهید داشت.

اطلاعاتی که درباره دوستان دیسکورد خود در Xbox مشاهده می‌کنید نیز بهبود یافته است، که از جمله آن می‌توان به امکان مشاهده سرورهای مشترک و دوستان مشترک اشاره کرد.

سونی نیز به تازگی یکپارچه‌سازی دیسکورد را در PS5 بهبود داده است و به صاحبان این کنسول اجازه می‌دهد به طور مستقیم از کنسول به تماس‌های صوتی بپیوندند. اما نسخه PS5 هنوز امکان استریم بازی‌ها با دوستان یا مشاهده استریم‌های دوستان را ندارد.

این بهبودها نشان‌دهنده تلاش مایکروسافت و دیسکورد برای افزایش تجربه کاربری و فراهم کردن امکانات بیشتر برای گیمرها است.

نوشته معرفی قابلیت‌های جدید دیسکورد در کنسول‌های ایکس‌باکس اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow