مقایسه تور‌های تابستانی روسیه

زمستان‌های بسیار سرد روسیه باعث شده است که شما فقط چند ماه فرصت سفر به این کشور زیبا و دوست‌داشتنی را داشته باشید. تور‌های تابستانی این کشور محبوبیت بسیاری در میان گردشگران دارند و با سفر به آن می‎‌توانید مجموعه‌ای از فرهنگ‌های مختلف را از نزدیک ببینید و از مکان‌های تاریخی و گردشگری این کشور […] منبع خبر مقایسه تور‌های تابستانی روسیه پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
مقایسه تور‌های تابستانی روسیه

زمستان‌های بسیار سرد روسیه باعث شده است که شما فقط چند ماه فرصت سفر به این کشور زیبا و دوست‌داشتنی را داشته باشید. تور‌های تابستانی این کشور محبوبیت بسیاری در میان گردشگران دارند و با سفر به آن می‎‌توانید مجموعه‌ای از فرهنگ‌های مختلف را از نزدیک ببینید و از مکان‌های تاریخی و گردشگری این کشور بازدید کنید.

اگر به دنبال یک مقصد جذاب برای سفر‌های تابستانی خود هستید، پیشنهاد ما این است که برای خرید تور‌ روسیه تابستان ۱۴۰۳ از هم اکنون اقدام کنید و با توجه به بودجه و شرایط خود، بهترین و مناسب‌ترین تور را انتخاب نمایید. در این مقاله به مقایسه تور‌های تابستانی روسیه می‌پردازیم و در‌نهایت، مزایای انتخاب آژانس هواپیمایی الفبای سفر را بیان خواهیم کرد، پس تا انتها با ما همراه باشید تا با این مقصد جذاب برای سفر‌های تابستانی خود آشنا شوید.

بهترین مقاصد در تور تابستانی روسیه

تور تابستانی روسیه به دلیل برگزاری در فصل مناسب گردشگری، فرصت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مسکو را در‌حقیقت می‌توان یکی از بهترین مقاصد تور‌های تابستانی در ‌نظر گرفت. این شهر، پایتخت امپراتوری روسیه بوده و اغلب جاذبه‌های فرهنگی و توریستی این کشور را در خود جای داده است.

از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر زیبا می‌توان به میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل، کاخ کرملین، شهر هفت خواهران یا آسمان خراش‌های استالین، آرامگاه لنین، یاد‌بود فاتحان فضا و… اشاره کرد. تنوع آثار تاریخی و کاخ و موزه‌ها موجب می‌شود که یک سفر کوتاه چند‌روزه برای دیدن آن‌ها کافی نباشد.

دریافت ویزا، بلیط رفت‌و‌برگشت، رزرو هتل و محل اقامت، در گروه خدمات تور مسافرتی مسکو قرار می‌گیرند و به این ترتیب، شما هیچ نگرانی در رابطه با آن‌ها نخواهید داشت. دریافت ویزای این کشور به‌صورت گروهی، ساده‌تر و سریع‌تر است و در الفبای سفر توسط بهترین و با‌تجربه‌ترین کارشناسان مهاجرتی انجام می‌گیرد.

برای دریافت ویزای این کشور به شرایط و مدارک زیر نیاز دارید:

  •  بلیط قطعی رفت‌و‌برگشت هواپیما
  • رزرو قطعی هتل محل اقامت
  •  2 قطعه عکس 4*3
  •    پاسپورت متقاضی با هفت ماه اعتبار
  •  فرم تکمیل‌شده درخواست ویزای روسیه

شهر سن پترزبورگ را هم می‌توان از دیگر مقاصد جذاب گردشگری تور روسیه در نظر گرفت که از اوایل خرداد تا اواسط شهریور، میزبان مهمانان بسیاری از سراسر جهان است. برای لذت بردن از ورزش‌های زمستانی نیز می‌توانید در پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید.

این شهر پس از مسکو، دومین شهر شناخته‌شده روسیه است و روی دلتای رود نوا قرار دارد. در سن پترزبورگ، رود‌های فرعی و کانال‌های آبی بسیاری وجود دارد و از گذشته تا به امروز، حدود 800 پل در آن احداث شده است. هزینه‌های اقامت و تور این شهر در 4 فصل سال تقریبا یکسان است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

تفاوت تور روسیه الفبای سفر با دیگر آژانس‌ها

الفبای سفر یکی از بهترین و معتبر‌ترین آژانس‌های مسافرتی برای سفر به هر‌جای جهان از‌جمله روسیه است. شما با رزرو تور تابستانی روسیه می‌توانید با بهترین پرواز، راهی این کشور شوید و به همراه یک تور لیدر حرفه‌ای از تمام آثار باستانی، تاریخی و گردشگری آن دیدن کنید. خدمات این تور، طیف گسترده‌ای دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، دریافت ویزا و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین تفاوت‌های تور روسیه الفبای سفر با دیگر آژانس‌های مسافرتی می‌پردازیم.

ساعات پروازی عالی

الفبای سفر ساعت پرواز شما را به گونه‌ای چیده است که صبح پرواز داشته باشید و از روز اول سفر خود بتوانید به‌خوبی استفاده کنید. ساعت پرواز روز آخر سفر شما نیز به‌طور‌معمول، بعد‌ازظهر است و پس از میل کامل و با‌آرامش صبحانه و ناهار می‌توانید به پرواز خود برسید. ساعات سفر آژانس هواپیمایی الفبای سفر نسبت به بسیاری از آژانس‌های مسافرتی بسیار مناسب‌تر و ایده‌آل‌تر است.

استفاده از قطار سریع‌ السیر ساپسان

بدون شک نام قطار سریع السیر را شنیده‌اید؛ همانطور که از نام این نوع قطار مشخص است، نسبت به دیگر قطار‌ها مسافران را سریع‌تر به مقصد می‌رساند. این نوع قطار، ایستگاه‌های متعددی ندارد و تنها ایستگاه آن‌ها مبدأ و مقصد است.

در تور روسیه الفبای سفر، بر‌خلاف بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، از مسکو تا سن‌پترزبورگ و برعکس را با قطار سریع السیر ساپسان سفر می‌کنید و این امر موجب می‌شود که لذت خیلی بیشتری از سفر ببرید. این قطار، محدودیت حمل بار ندارد و می‌توانید باز بسیار زیادی را حمل کنید. همچنین ایستگاه قطار ساپسان در مرکز شهر قرار دارد و دردسر معطلی‌های رایج سفرهای هوایی را نیز نخواهید داشت. شما بدون تأخیر، بدون محدودیت بار، سوار قطاری می‌شوید که خودش یکی از جاذبه‌های گردشگری روسیه است و خیلی هم سریع به مقصد می‌رسید. از دیگر مزایای سفر با این قطار نیز می‌توان به هزینه کم و مقرون‌به‌صرفه نسبت به هواپیما اشاره کرد.

بهره‌گیری از هواپیمای مدرن

از دیگر تفاوت‌های تور روسیه الفبای سفر با دیگر آژانس‌ها می‌توان به استفاده از هواپیمای مدرن اشاره کرد. این هواپیما Airbus A321 است که تجربه یک سفر خوب و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. A321، یکی از هواپیما‌های خانواده A320 است و در نوع خود، مصرف سوخت بهینه و بسیار کمی دارد و همین امر موجب می‌شود که قیمت بلیط آن نسبت به بلیط دیگر آژانس‌های مسافرتی کمتر باشد.

ارائه سیم‌کارت رایگان به هر اتاق

خرید و تهیه سیم‌کارت، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر فرد هنگام سفر به روسیه است که الفبای سفر این دغدغه را به خوبی از بین برده است. شما با رزرو تور روسیه از طریق این آژانس می‌توانید به‌صورت همزمان، یک سیم‌کارت برای خود رزرو کرده و بلافاصله پس از رسیدن به کشور روسیه، آن را دریافت کنید.

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها برای اقامت

آژانس‌های مختلف به سراغ انواع هتل‌ها می‌روند و همین امر موجب می‌شود که شما بتوانید با توجه به بودجه و شرایط خود بهترین هتل را انتخاب کنید. در جدول زیر، لیستی از بهترین هتل‌های مسکو و سن پترزبورگ آورده شده است.

محل هتل نوع هتل نام هتل
مسکو 5 ستاره InterContinental Moscow Tverskaya Hotel
مسکو 5 ستاره Sheraton Palace Hotel Moscow
مسکو 4 ستاره Holiday Inn Moscow Suschevsky Hotel
مسکو 4 ستاره Novotel Moscow Centre
سن پترزبورگ 5 ستاره The State Hermitage Museum Official Hotel
سن پترزبورگ 5 ستاره Corinthia St Petersburg
سن پترزبورگ 5 ستاره Radisson Royal Hotel, St.Petersburg
سن پترزبورگ 4 ستاره Ramada Plaza by Wyndham Saint Petersburg

 

نرخ استثنایی و قابل مقایسه با سایر آژانس‌ها

قیمت تور روسیه به چهار پارامتر نوسانات ارزی ایران، هتل محل اقامت، پرواز رفت‌و‌برگشت و هزینه ویزای روسیه وابسته است و نمی‌توان یک قیمت ثابت در نظر گرفت. به عبارت دقیق‌تر، کیفیت هتل مورد‌نظر شما، محل اقامت و مدت زمانی که می‌خواهید در روسیه بمانید، اثر زیادی در قیمت تور می‌گذارد.
همان‌طور که گفتیم، کشور روسیه در بسیاری از فصول سال سرد است و تابستان را می‌توان گل گردشگری این کشور در‌نظر گرفت. به همین جهت می‌توان گفت که قیمت تور‌های روسیه در تابستان نسبتاً بالا است. باوجود این، الفبای سفر قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه‌ای به شما پیشنهاد می‌کند. در این آژانس، آفر‌های مختلفی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با بهره‌گیری از آن‌ها، قیمت این تور تا حد بسیاری کاهش می‌یابد.

تور روسیه لحظه آخری

این نوع تور یکی از بهترین گزینه‌ها برای کم کردن هزینه‌های سفر به روسیه است. در پاییز و زمستان، روسیه بسیار خلوت است و تقاضا برای سفر به آن کاهش می‌یابد و درست در همین زمان، تور‌های لحظه آخری پیدا می‌شوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این تور‌ها در ایام پیک هم وجود دارند و اکر خوش‌شانس باشید می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

آژانس‌های مسافرتی مختلفی، از‌جمله الفبای سفر، تور‌های لحظه آخری روسیه را با تخفیف‌های ویژه و باور‌نکردنی در اختیار شما قرار می‌دهند؛ بنابراین اگر با هوای سرد و برفی هیچ مشکلی ندارید، این تور‌ها یک گزینه مناسب برای شما هستند. خرید تور‌های لحظه آخری روسیه از الفبای سفر به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان‌پذیر است.

سفری پر‌ماجرا‌تر به روسیه با الفبای سفر

الفبای سفر یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی برای سفر به سراسر جهان، از‌جمله روسیه است. قیمت‌های این آژانس با خدمات و امکانات آن کاملاً تطابق دارد و با خیال راحت می‌توانید به آن اعتماد کنید.
الفبای سفر در تلاش است که بهترین تور‌های روسیه مثل تور مسکو سن پترزبورگ را با مناسب‌ترین قیمت اجرا کند. گشت‌و‌گذار در شهر‌های مهم این کشور و بازدید از مکان‌های دیدنی، به نوع تور وابسته است؛ اما الفبای سفر با تجربه برگزاری تور‌های مختلف و داشتن تور‌لیدر‌های مجرّب، کیفیت سفر شما را تا حد بسیاری تضمین می‌کند.

الفبای سفر فقط در حوزه تور روسیه فعالیت ندارد. شما می‌توانید برای دیگر سفر‌های خارجی خود نیز از کارشناسان مهاجرتی این آژانس مسافرتی کمک گیرید. برای این کار، به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۴۹۳۵ تماس بگیرید.

salb-techna

منبع خبر مقایسه تور‌های تابستانی روسیه پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow