مک پرو و مک استودیو M4 سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند

مک پرو و مک استودیو سال ۲۰۲۵ با طراحی احتمالی جدید و افزایش چشمگیر عملکرد به‌لطف تراشه‌ی قدرتمند M4 عرضه خواهند شد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل برنامه‌های بزرگی برای خط تولید مک دارد. در‌حالی‌که این شرکت مدل پایه‌ی تراشه‌ی M4 خود را با آیپد پرو OLED عرضه کرده است، هنوز عملکرد تراشه‌های M4 Pro و M4... نوشته مک پرو و مک استودیو M4 سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
مک پرو و مک استودیو M4 سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند

مک پرو و مک استودیو سال ۲۰۲۵ با طراحی احتمالی جدید و افزایش چشمگیر عملکرد به‌لطف تراشه‌ی قدرتمند M4 عرضه خواهند شد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل برنامه‌های بزرگی برای خط تولید مک دارد. در‌حالی‌که این شرکت مدل پایه‌ی تراشه‌ی M4 خود را با آیپد پرو OLED عرضه کرده است، هنوز عملکرد تراشه‌های M4 Pro و M4 Max را ندیده‌ایم.

انتظار می‌رود که کوپرتینویی‌ها سال آینده کل خط تولید مک خود را با تراشه‌های ارتقا‌یافته و احتمالاً طراحی مشابه برای مدل‌های مک بوک ارتقا دهند.

Wccftech می‌نویسد که اپل تراشه‌ی M4 را با آیپد پرو OLED معرفی کرد که برای همه‌ی ما غافل‌گیرکننده بود. ازآنجاکه این تراشه بر‌اساس لیتوگرافی ۳ نانومتری TSMC ساخته شده، افزایش عملکردش زیاد است؛ اما به M3 که آن هم روی همان گره ساخته شده، نزدیک است. اپل در WWDC مک جدیدی معرفی نکرد که با‌توجه‌به اینکه این شرکت مدت‌هاست سخت‌افزار ارتقا‌یافته‌ای را در تابستان عرضه می‌کند، عجیب بود.

تراشه قدرتمند M4

مارک گرمن از بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل اواخر امسال مک‌های جدید خود را با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max معرفی خواهد کرد. می‌توان حدس زد که منظور این تحلیلگر مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو است. با‌این‌حال، انتظار می‌رود غول فناوری آمریکایی نسخه‌ی M4 مک پرو و مک استودیو را سال آینده و احتمالاً با برگزاری رویدادی در بهار یا تابستان عرضه کند.

به‌نظر می‌رسد که اپل سال شلوغی را پیش رو دارد؛ زیرا این شرکت قصد دارد کل خط تولید مک خود را در مدت‌زمان کوتاه‌تری به‌روزرسانی کند. مارک گرمن ادعا می‌کند که مک بوک ایر M4 در بهار سال آینده با تراشه‌ی M4 عرضه خواهد شد.

اگر روندهای گذشته را ملاک قرار دهیم، این شرکت ارتقای مک پرو و مک استودیو را برای آینده کنار خواهد گذاشت. این یعنی مک پرو و مک استودیو با تراشه‌های M4 ممکن است در تابستان ۲۰۲۵ عرضه شوند. این بازه‌ی زمانی با رویداد WWDC شرکت مطابقت دارد که انتظار می‌رود در ماه ژوئن برگزار شود؛ زمانی‌که اپل iOS 19 را منتشر و محصولات جدیدش را معرفی خواهد کرد.

انتظار داریم که مک استودیو و مک پرو بازطراحی شوند؛ زیرا این دستگاه‌ها مدت‌هاست که از طراحی یکنواختی استفاده می‌کنند. در گزارش مارک گرمن آمده است که اپل مک مینی را برای تبدیل به دستگاهی جمع‌و‌جور با سخت‌افزاری قدرتمند بازطراحی خواهد کرد. این کار را می‌توان به‌لطف تراشه‌ی جدید M4 و ماهیت کم‌مصرف آن با افزایش عملکرد درمقایسه‌با تراشه‌های فعلی انجام داد.

نوشته مک پرو و مک استودیو M4 سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow