مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند رفتارهای پرخاشگرانه را کاهش دهند

مطالعه جدید نشان می‌دهد که مکمل‌های امگا ۳ می‌تواند به کاهش رفتارهای پرخاشگرانه کمک کند. این یافته‌ها نشان می‌دهند که امگا ۳ می‌تواند برای کاهش پرخاشگری در افراد از هر سن و جنسیتی مؤثر باشد. به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری تکنا، مطالعات قبلی ارتباط بین مصرف ماهی‌های چرب (منبع غنی امگا […] منبع خبر مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند رفتارهای پرخاشگرانه را کاهش دهند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  4
مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند رفتارهای پرخاشگرانه را کاهش دهند

مطالعه جدید نشان می‌دهد که مکمل‌های امگا ۳ می‌تواند به کاهش رفتارهای پرخاشگرانه کمک کند. این یافته‌ها نشان می‌دهند که امگا ۳ می‌تواند برای کاهش پرخاشگری در افراد از هر سن و جنسیتی مؤثر باشد.

به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری تکنا، مطالعات قبلی ارتباط بین مصرف ماهی‌های چرب (منبع غنی امگا ۳) و کاهش نرخ قتل را نشان داده‌اند. همچنین، مطالعات دیگر نشان داده‌اند که مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند رفتارهای پرخاشگرانه در زندانیان را کاهش دهند. محققان در مطالعه جدید خود، تأثیر مکمل‌های امگا ۳ را بر انواع مختلف پرخاشگری بررسی کرده‌اند. آن‌ها متوجه شده‌اند که امگا ۳ می‌تواند هم پرخاشگری واکنشی (در پاسخ به یک تهدید یا تحریک) و هم پرخاشگری پیش‌بینی شده (برنامه‌ریزی شده) را کاهش دهد.

محققان معتقدند که امگا ۳ با تأثیر بر ساختار و عملکرد مغز، رفتارهای پرخاشگرانه را کاهش می‌دهد. امگا ۳ نقش مهمی در تنظیم انتقال‌دهنده‌های عصبی و بیان ژن‌ها دارد و می‌تواند التهاب مغز را کاهش دهد. مطالعه جدید نشان می‌دهد که مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند به کاهش رفتارهای پرخاشگرانه کمک کنند. این یافته‌ها نشان می‌دهند که امگا ۳ می‌تواند برای افراد از هر سن و جنسیتی مؤثر باشد. با این حال، مطالعات بیشتری برای بررسی اثرات طولانی‌مدت مکمل‌های امگا ۳ بر کاهش پرخاشگری مورد نیاز است.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر مکمل‌های امگا ۳ می‌توانند رفتارهای پرخاشگرانه را کاهش دهند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow