مینی کامپیوتر قدرتمند و همه کاره Acemagic رونمایی شد 

مینی کامپیوتر M2A Starship با طیف گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی عرضه شده است که شامل یک پورت USB4 (نوع C)، سه پورت USB 3.2 نسل اول، سه پورت USB 3.2 نسل دوم، دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شود. همچنین، این دستگاه به دو پورت شبکه اترنت […] منبع خبر مینی کامپیوتر قدرتمند و همه کاره Acemagic رونمایی شد  پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  1
مینی کامپیوتر قدرتمند و همه کاره Acemagic رونمایی شد 

مینی کامپیوتر M2A Starship با طیف گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی عرضه شده است که شامل یک پورت USB4 (نوع C)، سه پورت USB 3.2 نسل اول، سه پورت USB 3.2 نسل دوم، دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شود. همچنین، این دستگاه به دو پورت شبکه اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه مجهز شده است که امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت سیمی را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، سیستم خنک‌کننده پیشرفته این مینی کامپیوتر، با بهره‌گیری از چهار فن تخصصی و هفت لوله حرارتی مسی، دمای دستگاه را در سطح بهینه حفظ می‌کند. علاوه بر این، یک مرکز کنترل هوشمند در این دستگاه تعبیه شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا پارامترهای عملکردی مانند دمای پردازنده گرافیکی (GPU) و پردازنده مرکزی (CPU)، میزان مصرف انرژی و سرعت فن‌ها را به طور دقیق مانیتور کنند. همچنین، امکان شخصی‌سازی ظاهر دستگاه با استفاده از نورپردازی RGB قابل تنظیم روی بال‌ها و پنل جلویی فراهم شده است.

شرکت Acemagic در ساخت این محصول، به مسایل زیست‌محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته است. بدنه این مینی کامپیوتر از مواد PC+ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است و فرآیند تولید آن نیز با استانداردهای پایداری مطابقت دارد.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر مینی کامپیوتر قدرتمند و همه کاره Acemagic رونمایی شد  پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow