نات کوین با افت قیمت ۳۰ درصدی مواجه شده است

نات کوین، توکن بومی یکی از بازی‌های پرطرفدار تلگرامی، با افت قیمت مواجه شده و از قرار معلوم اقبال سرمایه‌گذاران به آن کاهش یافته است. به‌گزارش تک‌ناک، موج هیجانی که پیش‌تر حول‌وحوش بازی تلگرامی نات کوین درگرفته بود، فروکش کرده و باعث شده است تا بهای توکن بومی این بازی با افتی چشمگیر مواجه شود.... نوشته نات کوین با افت قیمت ۳۰ درصدی مواجه شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
نات کوین با افت قیمت ۳۰ درصدی مواجه شده است

نات کوین، توکن بومی یکی از بازی‌های پرطرفدار تلگرامی، با افت قیمت مواجه شده و از قرار معلوم اقبال سرمایه‌گذاران به آن کاهش یافته است.

به‌گزارش تک‌ناک، موج هیجانی که پیش‌تر حول‌وحوش بازی تلگرامی نات کوین درگرفته بود، فروکش کرده و باعث شده است تا بهای توکن بومی این بازی با افتی چشمگیر مواجه شود. دلسردشدن سرمایه‌گذاران از این توکن احتمالاً ناشی از عملکرد ناامیدکننده‌ی بازارگردانان آن بوده است.

به‌نقل از بین‌کریپتو، نات‌کوین پیش‌تر توانسته بود به‌جمع ۱۰۰ رمزارز برتر بازار راه پیدا کند؛ اما حالا با افتی ۳۰/۷۶ درصدی مواجه شده است. سرمایه‌گذاران نیز چندان به خرید این توکن در کف قیمتی راغب نیستند و از رشد آن در آینده ناامید شده‌اند.

در ۱۹ اگوست (۲۹ مرداد)، قیمت نات کوین به ۰/۰۱۱ دلار افزایش یافت. این رشد باعث شد تا عده‌ای از بازگشت این توکن به مدار صعودی خبر دهند. بااین‌حال، تجزیه‌و‌تحلیل آن‌چین نشان می‌دهد که از بازگشت به مدار رشد خبری نیست.

افت قیمت نات کوین

بنابر بررسی‌های درون‌زنجیره‌ای، متوسط زمان نگه‌داری توکن‌های نات کوین با افتی ۶۲ درصدی مواجه شده است. علاوه‌براین، حجم توکن‌های معامله‌شده در ۳۰ روز گذشته روندی کاهشی را طی کرده است. گفتنی است که شاخص متوسط زمان نگه‌داری توکن به میانگین مدت‌زمان ذخیره و حفظ ارز دیجیتال پیش از فروش یا معامله اشاره می‌کند. زمانی‌که این شاخص افزایشی می‌شود، نشانگر آن است که دارندگان به فروش یا دادوستد توکن تمایلی ندارند و این مسئله به رشد قیمت آن دامن می‌زند.

درمجموع، می‌توان گفت که کاهش زمان نگه‌داری نات کوین بازتاب‌دهنده‌ی افزایش فشار فروش این رمزارز و کاهش اعتماد به ظرفیت‌های کوتاه‌مدت آن برای رشد است. گزارش‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرده‌پا، تنها کسانی نیستند که نات کوین را فروخته‌اند. از قرار معلوم سرمایه‌گذاران دانه‌درشت نیز از کشتی این توکن پیاده شده‌اند.

نوشته نات کوین با افت قیمت ۳۰ درصدی مواجه شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow