ناتینگ فون (2a) پلاس معرفی شد؛ یک میان‌رده قدرتمند با دوربین سلفی 50 مگاپیکسل

کمپانی ناتینگ که تنها چند ماه پیش از گوشی ناتینگ (2a) خود رونمایی کرده بود، به تازگی نسخه ارتقاء یافته‌تر و قدرتمندتری از آن با عنوان ناتینگ (2a) پلاس را معرفی کرد. این گوشی هوشمند میان رده، با تراشه پردازشی جدید، دوربین سلفی قدرتمندتر و گزینه‌های رنگی متنوع‌تر به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با […]

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  2
ناتینگ فون (2a) پلاس معرفی شد؛ یک میان‌رده قدرتمند با دوربین سلفی 50 مگاپیکسل

کمپانی ناتینگ که تنها چند ماه پیش از گوشی ناتینگ (2a) خود رونمایی کرده بود، به تازگی نسخه ارتقاء یافته‌تر و قدرتمندتری از آن با عنوان ناتینگ (2a) پلاس را معرفی کرد. این گوشی هوشمند میان رده، با تراشه پردازشی جدید، دوربین سلفی قدرتمندتر و گزینه‌های رنگی متنوع‌تر به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

ارتقاء سخت افزاری قابل توجه

مهم‌ترین تغییر در ناتینگ فون (2a) پلاس، استفاده از تراشه پردازشی قدرتمندتر دایمنسیتی 7350 پرو است که نسخه‌ای اورکلاک شده از دایمنسیتی 7200 پرو به کار رفته در ناتینگ (2a) می‌باشد. این تراشه حاصل همکاری انحصاری ناتینگ و مدیاتک بوده و می‌تواند باعث بهبود قدرت پردازشی در محصول جدید این شرکت شود.

ناتینگ فون (2a) پلاس

تراشه جدید دایمنسیتی 7350 پرو دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که از دو هسته Cortex-A715 با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A510 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی همچنان Mali-G610 MC4 می‌باشد اما سرعت کلاک آن به 1.3 گیگاهرتز افزایش یافته است. بر اساس گفته‌های ناتینگ، کاربران می‌توانند انتظار عملکرد 10 درصد سریع‌تر پردازنده و 30 درصد بهبود در اجرای کارهای گرافیکی سنگین را داشته باشند.

لازم به ذکر است که دایمنسیتی 7350 پرو همانند نسل قبلی خود، از باندهای 5G محدودی پشتیبانی می‌کند که ممکن است کارایی آن را در برخی از شبکه‌های 5G تحت تاثیر قرار دهد.

ناتینگ فون (2a) پلاس

دوربین سلفی قدرتمندتر

دومین تغییر عمده در ناتینگ فون (2a) پلاس، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی جدید آن است که جایگزین دوربین 32 مگاپیکسلی نسخه قبلی شده است. این سنسور جدید از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال، محل قرارگیری این دوربین همچنان درون حفره نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز می‌باشد. در پنل پشتی هم از همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (24 میلی متری) و لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی مدل (2a) معمولی استفاده شده است.

ناتینگ فون (2a) پلاس

باتری و نرم افزار

ناتینگ فون (2a) پلاس از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 50 وات بهره می‌برد که نسبت به شارژ 45 واتی مدل ناتینگ (2a) ارتقاء یافته است.

در بخش نرم افزار، این گوشی هوشمند از سیستم عامل Nothing OS 2.6 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب این نسخه، ادغام با ChatGPT و یک ویجت جدید گزارشگر اخبار است که با استفاده از صدای مدیر مالی ناتینگ، آقای تیم هالبرو، اخبار را با صدای بلند برای کاربر می‌خواند! شایان ذکر است که این قابلیت از طریق برنامه Nothing Widgets در فروشگاه گوگل پلی برای سایر گوشی‌های ناتینگ نیز در دسترس خواهد بود.

ناتینگ فون (2a) پلاس

قیمت و زمان عرضه

قیمت ناتینگ فون (2a) پلاس از 399 دلار یا 399 یورو برای نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آغاز می‌شود. پیش‌فروش این گوشی از امروز از طریق وب‌سایت nothing.tech آغاز شده است.

فروشگاه ناتینگ در لندن، این گوشی را از تاریخ 3 اوت (13 مرداد) برای خرید به صورت حضوری عرضه خواهد کرد. خریداران آمریکایی نیز می‌توانند از طریق برنامه بتای ناتینگ در ایالات متحده، از تاریخ 7 اوت (17 مرداد) این گوشی را خریداری نمایند.

قیمت ناتینگ فون (2a) پلاس در هند برای نسخه 8/256 گیگابایتی، 27999 روپیه (تقریباً 334 دلار) و برای نسخه 12/256 گیگابایتی 29999 روپیه (تقریباً 358 دلار) تعیین شده است. هر دو نسخه از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart از تاریخ 7 اوت (17 مرداد) قابل خریداری خواهند بود.

انتظار می‌رود ناتینگ در ماه سپتامبر، در مورد عرضه ناتینگ فون (2a) پلاس به بازار سایر کشورها اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow