نام «گلکسی اس 26 اولترا» به «گلکسی اس 26 نوت» تغییر می‌کند؟!

با توجه به نظراتی که در فضای اینترنت منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که کاربران از نام‌گذاری جدید گوشی‌های هوشمند گوگل رضایت چندانی ندارند، حتی اگر این نام‌گذاری از نظر منطقی درست و معقول باشد. به عنوان مثال، گوگل برای سری جدید از گوشی‌های خود یک مدل پایه به نام پیکسل 9 معرفی کرده که […]

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
نام «گلکسی اس 26 اولترا» به «گلکسی اس 26 نوت» تغییر می‌کند؟!

با توجه به نظراتی که در فضای اینترنت منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که کاربران از نام‌گذاری جدید گوشی‌های هوشمند گوگل رضایت چندانی ندارند، حتی اگر این نام‌گذاری از نظر منطقی درست و معقول باشد. به عنوان مثال، گوگل برای سری جدید از گوشی‌های خود یک مدل پایه به نام پیکسل 9 معرفی کرده که دارای پایین‌ترین مشخصات فنی است. در کنار آن، دو مدل دیگر با نام پرو در دو اندازه مختلف وجود دارند که مشخصات فنی بالاتری دارند. همچنین، یک مدل پیشرفته‌تر به نام پرو فولد وجود دارد که با توجه به قیمت بالایش، اضافه کردن پسوند “Pro” به نام آن کاملاً منطقی و ضروری به نظر می‌رسد.

با این اوصاف، همین کاربران که از سیستم نام‌گذاری گوگل ناراضی هستند، احتمالاً از تغییرات نام‌گذاری سامسونگ در آینده نیز خوشحال نخواهند بود. طبق اطلاعاتی که از یک منبع خبری در شبکه اجتماعی X منتشر شده است، ممکن است سامسونگ در آینده نزدیک دیگر از نام گلکسی اس 26 اولترا استفاده نکند. به جای آن، این شرکت ممکن است نام گلکسی اس 26 نوت (Galaxy S26 Note) را برای این مدل انتخاب کند تا توجه بیشتری به قلم اس پن داخلی آن جلب شده و کارایی بالایش را نشان دهد.

گلکسی اس 24 پلاس

اما این همه ماجرا نیست! احتمالاً سامسونگ به دنبال تغییر نام مدل گلکسی اس 26 پلاس نیز خواهد بود و به جای آن از نام گلکسی اس 26 پرو (Galaxy S26 Pro) استفاده خواهد کرد. این تغییر نام احتمالاً به این دلیل است که سامسونگ متوجه محبوبیت گسترده مدل‌های پرو در بین کاربران شده و می‌خواهد از این روند بهره‌برداری کرده و این پسوند را به مجموعه محصولات خود اضافه کند!

البته، نباید این شایعات را به عنوان اطلاعات قطعی پذیرفت، زیرا هنوز در مراحل اولیه قرار دارند و حتی منبع این خبر هم تنها اشاره کرده که سامسونگ در حال بررسی این تغییرات است و هنوز هیچ تصمیم قطعی و نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

با این تفاسیر، شما کدام نام را بیشتر می‌پسندید؟ اس 26 اولترا یا اس 26 نوت؟ اس 26 پلاس یا اس 26 پرو؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام نام به نظرتان جذاب‌تر و مناسب‌تر است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow