نحوه خرید بیت کوین در سیف پل؛ راهکارها و دلایل اهمیت

بیت کوین به عنوان نخستین و مشهورترین ارز دیجیتال جهان، همچنان در صدر محبوبیت و توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. خرید بیت کوین برای بسیاری از معامله‌گران همچنان یک چالش است، به ویژه اگر جزو افراد تازه‌وارد به دنیای ارزهای دیجیتال باشند. به همین منظور در این مقاله، به طور جامع به سوال‌هایی همچون بیت کوین […] منبع خبر نحوه خرید بیت کوین در سیف پل؛ راهکارها و دلایل اهمیت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  1
نحوه خرید بیت کوین در سیف پل؛ راهکارها و دلایل اهمیت

بیت کوین به عنوان نخستین و مشهورترین ارز دیجیتال جهان، همچنان در صدر محبوبیت و توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. خرید بیت کوین برای بسیاری از معامله‌گران همچنان یک چالش است، به ویژه اگر جزو افراد تازه‌وارد به دنیای ارزهای دیجیتال باشند. به همین منظور در این مقاله، به طور جامع به سوال‌هایی همچون بیت کوین چیست و چرا برای معامله‌گران اهمیت دارد و چطور بیت کوین بخریم پاسخ خواهیم داد و به طور اختصاصی درباره نحوه خرید بیت کوین در سیف پل (SafePal)، یکی از کیف پول‌های امن و محبوب، می‌پردازیم. سیف پل با ارائه یک پلتفرم کاربرپسند و امن، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنند.

بیت کوین چیست و چرا بین معامله‌گران محبوبیت دارد؟

بیت‌کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال 2009 توسط یک فرد یا گروه ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. این ارز بر پایه فناوری بلاکچین عمل می‌کند که یک دفترکل توزیع شده و امن برای ثبت تراکنش‌ها است.

بیت کوین ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که باعث شده در میان معامله‌گران به محبوبیت بالایی برسد. اولین موضوع، این است که BTC نخستین رمزارز غیرمتمرکز جهان محسوب می‌شود که هیچ نهاد مرکزی یا دولتی آن را کنترل نمی‌کند. تراکنش‌های این رمزارز به صورت همتا به همتا (Peer-to-Peer) انجام می‌شود. بنابراین، کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را به صورت ناشناس انجام دهند. البته تمامی تراکنش‌ها در بلاکچین عمومی ثبت می‌گردند، اما هویت واقعی کاربران فاش نمی‌شود.

ویژگی دیگری که بیت کوین را ارزشمند کرده، محدودیت عرضه آن محسوب می‌شود که به 21 میلیون واحد محدود شده‌است. این ویژگی باعث می‌شود که BTC در طول زمان به عنوان یک دارایی برای ذخیره ارزش در نظر گرفته شود.

بیت‌کوین در طول سال‌های گذشته نوسانات قیمتی زیادی داشته و در بسیاری از مواقع افزایش قابل توجهی در ارزش خود تجربه کرده است. این ویژگی برای معامله‌گران جذاب است.

همانطور که اشاره شد، با توجه به اینکه بیت‌کوین نیاز به حساب بانکی یا مدارک خاصی ندارد، افراد در سراسر جهان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کرده و آن را معامله کنند.

همچنین، با گذشت زمان، پذیرش بیت‌کوین به عنوان یک وسیله پرداخت و سرمایه‌گذاری بیشتر شده و این موضوع باعث افزایش اعتماد و علاقه معامله‌گران به آن شده‌است.

این عوامل باعث شده تا بیت‌کوین به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل شود و معامله‌گران بسیاری به خرید و فروش آن علاقه‌مند شوند.

چطور بیت کوین بخریم؟

خرید بیت‌کوین چند مرحله دارد که به طور کلی شامل انتخاب یک کیف پول دیجیتال، ثبت‌نام در یک صرافی معتبر و انجام تراکنش می‌شود. نخستین مرحله، انتخاب و ایجاد یک کیف پول دیجیتال یا ولت است زیرا برای نگهداری بیت‌کوین‌های خود، ابتدا نیاز به یک کیف پول دیجیتال دارید. کیف پول‌های بیت‌کوین به دو دسته اصلی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند.

کیف پول‌های نرم‌افزاری، برنامه‌های کامپیوتری یا اپلیکیشن‌های موبایل هستند که می‌توانید آن‌ها را روی دستگاه خود نصب کنید. برخی از کیف پول‌های نرم‌افزاری محبوب عبارتند از اکسودوس (Exodus)، الکتروم (Electrum)، مای سلیوم (Mycelium)، تراست ولت (Trust Wallet) و سیف پل (Safepal).

کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز دستگاه‌های فیزیکی هستند که بیت‌کوین‌ها را به صورت آفلاین نگهداری می‌کنند و امنیت بالاتری دارند. برخی از کیف پول‌های سخت‌افزاری معروف عبارتند از لجر نانو ایکس (Ledger Nano S/X)، لجر نانو اس و ترزور (Trezor).

پس از انتخاب کیف پول، باید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت‌نام کنید. صرافی‌ها پلتفرم‌هایی هستند که به شما امکان خرید و فروش بیت‌کوین را می‌دهند. برای ثبت‌نام معمولا نیاز به ارائه اطلاعات شخصی و احراز هویت دارید. برخی از صرافی‌های معتبر عبارتند از: کوین بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken)، بایننس (Binance) و اگر قصد خرید و فروش بیت کوین در ایران را دارید، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس (Ompfinex) یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

پس از ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی، باید حساب خود را شارژ کنید. بیشتر صرافی‌ها به شما امکان می‌دهند که از طریق انتقال بانکی، کارت اعتباری یا دیگر روش‌های پرداخت، حساب خود را شارژ کنید.

به عنوان مثال، در او ام پی فینکس پس ورود به حساب کاربری خود می‌توانید در بخش معاملات و از بخش معامله سریع، به صورت آنی خرید و فروش بیت کوین را انجام دهید. همچنین می‌توانید در بخش معاملات گزینه «معامله» را انتخاب کرده و سپس با گزینش یکی از 5 روش سفارش‌گذاری موجود مانند سفارش محدود، بازار، oco و… نقطه ورود یا خرید تعیین کنید. در نهایت نیز بیت کوین‌های خریداری شده را به کیف پول خود انتقال دهید.

همانطور که اشاره شد، پس از خرید بیت‌کوین، بهتر است آن را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید تا امنیت بیشتری داشته‌باشد. برای این کار باید آدرس کیف پول بیت‌کوین خود را از کیف پول دیجیتال کپی کنید و سپس، وارد حساب صرافی خود شوید و به بخش برداشت بروید. در مرحله بعد آدرس کیف پول خود و مقدار بیت‌کوینی که می‌خواهید منتقل کنید را وارد و تراکنش را تایید کنید.

حال که درباره نحوه خرید بیت کوین و انتخاب ولت که اولین مرحله خرید بیت کوین است صحبت کردیم، جالب است بدانید که برخی از ولت‌ها به صورت مستقیم امکان خرید بیت کوین را برای کاربران فراهم می‌کنند که یکی از آنها ولت سیف پل یا سیف پال (Safepal) است. در ادامه مقاله توضیحی درباره این ولت خواهیم داد و سپس آموزش نحوه خرید بیت کوین را در کیف پول سیف پل ارائه می‌کنیم.

سیف پل چیست و چه کاربردی دارد؟

سیف پل (SafePal) یک کیف پول دارای نسخه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که برای مدیریت ارزهای دیجیتال توسط شرکت SafePal Ltd ارائه شده‌است. این ولت به دلیل امنیت بالا، رابط کاربری آسان و پشتیبانی از بیش از 10,000 ارز دیجیتال مختلف، بین کاربران ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، سیف پل به دو شکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

سیف پل از روش‌های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) و امضای آفلاین استفاده می‌کند تا دارایی‌های کاربران را در برابر تهدیدات محافظت کند. این کیف پول از بیش از 10,000 ارز دیجیتال و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند که شامل بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، و بسیاری دیگر می‌شود. همچنین، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی با صرافی‌های مختلف مانند بایننس (Binance) یکپارچه شوند و معاملات خود را به طور مستقیم از طریق کیف پول انجام دهند.

از آنجایی که ولت نرم‌افزاری برای عموم در دسترس است، در ادامه نحوه استفاده از نسخه نرم‌افزاری را ارائه خواهیم کرد. برای شروع استفاده از سیف پل، ابتدا باید برنامه آن را بر روی دستگاه موبایل خود دانلود و نصب کنید. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android در دسترس است و می‌توانید آن را از App Store یا Google Play دریافت کنید. در مرحله دوم باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا اگر قبلا حساب کاربری دارید، وارد آن شوید. گزینه «Create a New Wallet» را انتخاب کنید. یک نام برای کیف پول خود انتخاب کرده و یک رمز عبور قوی برای کیف پول خود تعیین و آن را تایید کنید.

پس از ایجاد کیف پول، برنامه به شما یک عبارت بازیابی (Recovery Phrase) ۱۲ یا ۲۴ کلمه‌ای می‌دهد. این عبارت را در مکانی امن ذخیره کنید زیرا تنها راه بازیابی کیف پول شما در صورت از دست دادن دسترسی به دستگاه خواهد بود. در ادامه، برنامه از شما می‌خواهد تا برای تایید، برخی از کلمات این عبارت را وارد کنید.

اگر قبلا حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، می‌توانید به راحتی وارد شوید. برای تبدیل رمز ارزهای خود به بیت کوین در کیف پول سیف پل می‌توانید مستقیما از سرویس سواپ این ولت استفاده کنید. برای این کار، فقط کافیست از نوارابزار پایین صفحه، چهارمین گزینه را که به صورت دو فلش مخالف هم است، انتخاب کنید. سپس، دو انتخاب پیش روی شماست؛ استفاده از سواپ و یا صرافی. در بخش سواپ (Swap) می‌توانید سایر رمزارزهای خود را به بیت کوین تبدیل کنید یا برعکس. در این سرویس، نیازی نیست که شبکه دو رمزارز انتخاب شده یکسان باشند زیرا این سرویس، محصول کراس چین کیف پول سیف پال محسوب می‌شود و نیازی به استفاده از بلاکچین‌های یکسان نیست. جالب اینجاست که سیف پل برای این سرویس خود هیچ کارمزدی از کاربران خود دریافت نمی‌کند.

استفاده از قابلیت صرافی (Exchange) نیز یک راهکار دیگر برای خرید بیت کوین در سیف پل است، این گزینه ویژگی منحصر به فرد و پرکاربرد برای ایرانیان است زیرا می‌توانند بدون احراز هویت و مستقیم از کیف پول سیف پال خود در صرافی بایننس معاملات را انجام دهند.

به طور کلی، برای دریافت یک رمز ارز کافی است تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس عمومی آن را کپی کنید و در اختیار دیگران قرار دهید. همچنین برای ارسال یک ارز دیجیتال، روی رمز ارز مورد نظر کلیک کرده و با انتخاب گزینه send می‌توانید تراکنش را ارسال کنید.

برای واریز ارز دیجیتال، در صفحه اصلی برنامه سیف پل، گزینه «Receive» را انتخاب کنید. حال باید ارز دیجیتالی که می‌خواهید واریز کنید مثلا USDT را انتخاب کنید. آدرس کیف پول نمایش داده شده را کپی کنید و از آن برای انتقال ارز دیجیتال از یک کیف پول یا صرافی دیگر استفاده کنید.

برخی از صرافی‌های متصل به سیف پل به شما امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا را نیز می‌دهند.

حالا و پس از تامین وجه مورد نیاز در کیف پول، می‌توانید بیت کوین خریداری کنید. در صفحه اصلی برنامه سیف پل، گزینه «Buy» را انتخاب کنید. بیت کوین (BTC) را از لیست ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. سیف پل به شما امکان می‌دهد تا از طریق صرافی‌های مختلف بیت کوین خریداری کنید. پس از انتخاب صرافی، مقدار بیت کوینی که می‌خواهید خریداری کنید را وارد کنید. می‌توانید مقدار را بر اساس بیت کوین یا معادل دلاری آن وارد کنید. قیمت فعلی بیت کوین و هزینه‌های تراکنش را بررسی کنید.

پس از تایید اطلاعات خرید، گزینه «Buy» را انتخاب و تراکنش خود را تایید کنید و منتظر بمانید تا بیت کوین به کیف پول شما واریز شود.

پس از خرید بیت کوین، می‌توانید دارایی‌های خود را بررسی و مدیریت کنید. برای مثال، در صفحه اصلی برنامه سیف پل، می‌توانید موجودی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود را مشاهده کنید. می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده و بررسی کنید. این شامل تراکنش‌های واریز، برداشت و خرید و فروش می‌شود.

توجه داشته باشید که عبارت بازیابی (Recovery Phrase) مهم‌ترین بخش امنیتی کیف پول شماست. آن را در مکانی امن و دور از دسترس دیگران نگهداری کنید. هرگز این عبارت را در کامپیوتر یا دستگاه‌های متصل به اینترنت ذخیره نکنید. همچنین، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی است که باید برای حساب کاربری خود فعال کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا حساب کاربری خود را در برابر حملات محافظت کنید.

همیشه برنامه سیف پل را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا از جدیدترین ویژگی‌های امنیتی و بهبودها بهره‌مند شوید. سیف پل منابع آموزشی متعددی برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی از امکانات این کیف پول استفاده کنند. این منابع شامل ویدئوهای آموزشی، مقالات، و راهنماهای گام به گام می‌شود. ضمنا، اگر در هر مرحله از فرآیند خرید بیت کوین یا مدیریت کیف پول خود با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با پشتیبانی سیف پل ارتباط بگیرید.

به طور کلی، خرید بیت کوین در سیف پل یک فرآیند ساده و امن است که با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در این مقاله، می‌توانید به راحتی بیت کوین خریداری کنید.

سیف پل برای نگهداری کدام رمز ارزها مناسب است؟

سیف‌پل (SafePal) از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به دلیل امنیت بالا و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌دهد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سیف‌پل از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، بیت‌کوین کش (BCH)، لایت‌کوین (LTC)، دوج‌کوین (DOGE) و توکن‌های ERC20 مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند که شامل هزاران توکن مختلف از جمله تتر (USDT)، چین‌لینک (LINK)، یونی‌سواپ (UNI) و یو‌اس‌دی کوین (USDC) می‌شود.

همچنین، سیف‌پل از تمامی توکن‌های BEP20 از جمله بایننس کوین (BNB) و پنکیک‌سواپ (CAKE) نیز پشتیبانی می‌کند. البته این ولت طیف وسعی از رمزارزهای دیگر نظیر پولکادات (DOT)، کاردانو (ADA)، ترون (TRX)، آوالانچ (AVAX) و سولانا (SOL) را نیز پوشش می‌دهد.

کیف پول سیف پال حضانتی است یا غیرحضانتی؟

نخست باید بدانید که کیف پول‌های حضانتی و غیر حضانتی دو نوع اصلی کیف پول‌های ارز دیجیتال هستند که تفاوت‌های اساسی در نحوه مدیریت و نگهداری کلیدهای خصوصی کاربران دارند. این تفاوت‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر امنیت و کنترل کاربر بر دارایی‌های دیجیتالی‌اش داشته باشد.

در کیف پول حضانتی، شخص یا سازمانی دیگر به جای کاربر، کلیدهای خصوصی را نگهداری و مدیریت می‌کند. این نوع کیف پول‌ها معمولاً توسط صرافی‌ها و پلتفرم‌های خدمات مالی ارائه می‌شوند.

در این نوع از ولت‌ها، مدیریت دارایی توسط شخص ثالث صورت می‌گیرد و کاربر نیازی به نگهداری کلیدهای خصوصی ندارد، بنابراین، مسئولیت امنیت به عهده ارائه‌دهنده خدمات است.

استفاده از این نوع از ولت‌ها برای کاربران تازه‌کار ساده‌تر است، زیرا نیاز به دانش فنی کمتری دارد. در صورت فراموشی رمز عبور، کاربران می‌توانند از طریق ارائه‌دهنده خدمات به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند. البته، از آنجا که کلیدهای خصوصی توسط شخص ثالث نگهداری می‌شوند، در صورت هک شدن یا تخلف این ارائه‌دهنده، دارایی‌های کاربران در خطر قرار می‌گیرد.

در مقابل، در کیف پول غیر حضانتی، خود کاربر مسئول نگهداری و مدیریت کلیدهای خصوصی است. این نوع کیف پول‌ها به کاربر کنترل کامل بر دارایی‌های خود می‌دهند.

از آنجا که کلیدهای خصوصی تنها در اختیار کاربر است، ریسک هک یا تخلف از سوی شخص ثالث وجود ندارد. در استفاده از این نوع ولت‌ها، کاربران باید با نحوه نگهداری و مدیریت کلیدهای خصوصی آشنا باشند و مسئولیت امنیت دارایی‌های خود را بر عهده بگیرند. همچنین، در صورت گم شدن یا فراموشی کلیدهای خصوصی، دسترسی به دارایی‌ها به طور کامل از بین می‌رود.

به طور کلی، تفاوت‌ اصلی این دست از ولت‌ها در نوع مدیریت کلیدهای خصوصی است. در کیف پول حضانتی، کلیدهای خصوصی توسط شخص ثالث نگهداری می‌شود اما در نوع غیر حضانتی کلیدهای خصوصی توسط خود کاربر نگهداری می‌شود.

در کیف پول حضانتی کنترل کمتری بر دارایی‌ها دارید اما در نوع غیر حضانتی کنترل کامل بر دارایی‌ها خواهید داشت.

در زمینه امنیت نیز، کیف پول حضانتی وابسته به امنیت ارائه‌دهنده خدمات است و ریسک هک شدن آن وجود دارد اما در ولت غیر حضانتی، امنیت به خود کاربر وابسته است و در صورت رعایت نکات امنیتی، ریسک کمتری دارد.

به طور کلی، انتخاب بین کیف پول حضانتی و غیر حضانتی بستگی به نیازها و سطح تجربه کاربر دارد. اگر کنترل کامل بر دارایی‌ها و امنیت بیشتری برای شما مهم است و دانش فنی لازم را دارید، کیف پول غیر حضانتی گزینه بهتری است. اما اگر به دنبال راحتی و سادگی در استفاده هستید و با اعتماد به شخص ثالث مشکلی ندارید، کیف پول حضانتی می‌تواند مناسب باشد.

کیف پول سیف‌پل (SafePal) یک ولت غیرحضانتی (Non-Custodial Wallet) است. این بدان معناست که کلیدهای خصوصی توسط خود کاربر نگهداری و مدیریت می‌شود و نه توسط شخص یا سازمان ثالثی. کاربران سیف‌پل کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود دارند و مسئولیت امنیت این کلیدها نیز بر عهده خودشان است.

سیف‌پل به صورت کیف پول سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری ارائه می‌شود که هر دو نسخه به صورت غیرحضانتی عمل می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که سیف‌پل گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال امنیت و کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود هستند.

اجباری شدن احراز هویت برای استفاده از بایننس در ولت سیف پال

طبق سختگیری‌های اعمال شده توسط صرافی بایننس، وبسایت رسمی سیف پل نیز در اطلاعیه‌ای، از اجباری شدن احراز هویت کاربران در برنامه بایننس کیف پول Safepal خبر داد.

به دنبال اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس از تاریخ شهریور ۱۴۰۰ یکی از راهکارهای باقی‌ماندن کاربران در صحنه معاملات بایننس، استفاده از دپ بایننس در کیف پول سیف پل بود. انجام معاملات کریپتو در DAPP بایننس، به طور کامل مشابه فعالیت در صرافی بایننس است و کاربران می‌توانستند مستقیما در صرافی بایننس معاملات خود را انجام دهند بدون اینکه درگیر روند احراز هویت باشند. اما سیف‌پل پس از مدتی اعلام کرد که استفاده از این سرویس برای ایرانیان غیرممکن است.

سیف پل در آخرین طلاعیه خود درباره استفاده از این قابلیا نوشت: بر اساس آخرین شرایط خدمات بایننس، به منظور ارائه محیطی امن برای همه و حفاظت از کاربران، احراز هویت در این صرافی اجباری شده‌است. به این ترتیب، تمامی کاربران جدید برای دسترسی به قسمت ترید بایننس در کیف پول سیف پل و استفاده از خدمات مختلف همچون واریز، برداشت و معاملات، باید احراز هویت سطح متوسط (Intermediate) را انجام دهند. البته، این تغییرات فقط در DApp ترید بایننس مربوط به کیف پول سیف پل اعمال شده و تغییری در سایر خدمات غیرمتمرکز این کیف پول از جمله دریافت و ارسال رمزارز، سواپ، بریج، کسب درآمد، قسمت Dappها و … به‌وجود نخواهد آمد.

شایان ذکر است که احراز هویت سطح متوسط در صرافی بایننس مدارک و شرایط خاصی را نیاز دارد که کاربران ایرانی در همان مرحله اول متوقف خواهند شد زیرا در وهله اول باید کشور خود را انتخاب کتید اما نام ایران در لیست کشورهای مجاز در صرافی بایننس نیست.

همچنین برای احراز هویت در این صرافی باید ID کارت، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت ارائه کنید که نباید صادر کننده این سه مدرک، کشور ایران باشد.

مرحله بعدی ارائه عکس متعلق به مدارک بالاست و همچنین در نهایت باید مرحله تایید چهره را انجام دهید. در این مرحله شما باید یا با استفاده از دوربین کامپیوتر یا با به وسیله دوربین سلفی تلفن همراه خود در اپلیکیشن صرافی بایننس از چهره خود به صورت لایو فیلم گرفته و مراحل تایید چهره را تا انتها انجام دهید. طبق موارد اشاره شده واضع است که همه مسیرها برای احراز هویت کاربران ایرانی بسته است و شما به هیچ طریقی نمی‌توانید با استفاده از هویت و مدارک ایرانی خود این مراحل احراز هویت را طی کنید. بنابراین، با توجه به تغییرات اعمال شده توسط کیف پول سیف پل، معامله با استفاده از dapp بایننس در کیف پول سیف پل قابل انجام نیست.

منبع خبر نحوه خرید بیت کوین در سیف پل؛ راهکارها و دلایل اهمیت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow